~Fontos!

Sziasztok! Már sok helyen láttam, hogy versenyt hirdetnek. Én is úgy döntöttem, hogy indítok egyet. Ha részt szeretnél venni, a következőket kell tenned:

  1. e-mailben küldj nekem egy általad írt sztorit (a direction.xx@gmail.com e-mail címre)
  2. a tárgyhoz azt írd, hogy: verseny
  3. a sztori végére ne felejtsd el odaírni a nevedet

nyeremények:
  • 1. helyezett: megosztom a facebook adatlapját, ha akarja + kikerül a sztorija a blogra + hirdetem a blogját Facebook-on és ezen a blogon + csinálok egy meglepetés videót a kedvencéről
  • 2. helyezett: megosztom a facebook adatlapját, ha akarja + kikerül a sztorija a blogra + hirdetem a blogját Facebook-on és ezen a blogon
  • 3. helyezett: megosztom a facebook adatlapját, ha akarja + kikerül a sztorija a blogra
November 1.-ig küldhettek sztorikat, az eredményhirdetés 3.-án lesz.
Minden sztori felkerül erre a blogra: http://1dsztorik18-verseny.blogspot.hu/
Mindenkinek sok szerencsét kívánok!

(u.i.: helyesírási és egyéb hibákat nem javítok, a sztori úgy kerül ki az oldalra, ahogy elküldted!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése