E-mailben érkezett, Zayn (18+)

Írta: B. Nóra


Futottam,futottam amíg a lábam bírta vagyis amíg a legjobb barátom házához nem értem. Nagy dörömbölésem közepette nyitott ajtót. Egyből a nyakába ugrottam.
-T/N baj van?-nézett rám értetlenkedve mikor engedtem szorításomból
-Jaj Zayn csak te segíthetsz.-láttam rajta hogy megijedt- Az van hogy,...elfogyott a pattogatott kukoricánk otthon.
Gondolom nem erre számított. Kitört belőlem a röhögés.
-T/N rohattul nem vicces megíjesztettél.-mosolyodott el ő is
-Bocsi április 1. van muszáj volt, látnod kellet volna az arcodat.-próbáltam utánozni
-Gyere beljebb van pattogatott kukoricám, nézünk filmet?-kérdezte mosolyogva
-Miért ne?-mondtam és bevágtam magam a kanapéba. A film közepén tarthatott nem tudom én végig Zayn-t néztem amikor a kezét hirtelen a combomra rakta.
-Zayn a kezed.-mondtam. Te jó ég mit művelek hiszen pont ezt akartam nehogy elvegye, de késő volt.
Vége lett a filmnek én felpattantam de Zayn a kezemnél fogva visszarántott így az ölében landoltam. Közelebb hajolt hozzám majd megcsókolt. Lesokkoltam és nem csókoltam vissza. Abba hagyta.
-Ne haragudj nem tudtam hogy nem...-nem tudta befejezni mert ajkainak tapadtam, egyből visszacsókolt. Beletúrtam a hajába amin kicsit felmordult. Gyors csókcsata után, amit természetesen ő nyert felkapott és bevitt a szobájába és ledobott az ágyára. Lerángatta rólam az összes ruhámat.
-Gyönyörű vagy.-mondta miközben megnyalta szája szélét irtó szexyn,
-Az lehet de rajtad még mindig sok ruha van.-mondtam majd leszedtem róla pólóját. Látva izmos felsőtestét tátva maradt a szám.
-Tetszik kislány?-kérdezte aranyos hangján
Csak megcsókoltam és próbáltam nadrágja gombját kikapcsolni. Visszalökött az ágyra és felém terpeszkedett végigcsókolta nyakamat és mellkasomat. Majd melleimet kezdte csókolgatni és simogatni. Párszor meghúztam haját ami még inkább beindította. Számon halk nyögések távoztak ami felbátorította. Melleim kényeztetését abba hagyta és lejjeb tért. Azonnal nyalni kezdett ami még hangosabb nyögést válltott ki belőlem. Nyelvéhez csatlakozott 2 ujja mielőtt elmehettem volna abbahagyta és lenyalta ujjait. Felültem és megakartam szabadítani boxerétől mert már kezdett szűk lenni.
-Nem érünk rá feküdj vissza.-parancsolta
Úgy tettem pár pillanat múlva megéreztem magamban teljes hosszát, amitől felsikítottam és még a könnyem is kijött. 
-Ne ne sírj nemsokára jobb lesz.-adott puszit a homlokomra
Pár pillanatra rá lökni kezdett közben melleimet simogatta én pedig hátát karmoltam. Lökései lassuktak de erőteljesebbek lettek. Egyik lökéssel érintette a g-pontomat.
-Zayn...mindjárt.-ziháltam
-Engedd el.-préselte ki fogai között én pedig úgy tettem hátam ívbe feszült és elöntött az az isteni érzés. Nemsokára Zayn is egy férfias nyögéssel belém élvezett.
-Ha tudnád mióta vártam erre.-mondta majd mellém gurult és adott egy csókot
-Szeretlek.-mondtam Majd magunkra huztuk a takarót és egymás karjaiban aludtunk el

3 megjegyzés: