E-mailben érkezett, Larry (18+)

Írta: Barbi

Elmenekültem otthonról. Sokakkal ellentétben, én nem voltam verve, megerőszakolva, fenyítve, nem bántak velem barbár módon. Elengedtek bulizni is. De a szüleim, nos, tegnap bejelentették, hogy ők csak a mostohaszülők. Eddig is lázadó kamasz voltam, nem egyszerű eset. Elena és Brandon voltak az igazi szüleim. Brandon már meghalt valami balesetben születésem után 2 hónappal és ennek hatására Elena ivott és drogozott. Lepasszolt a mostani anyámnak és apának. Akik nem voltak rossz szülők, csak nem foglalkoztak velem. Nem érdekelte őket, amikor sírva vagy összeverve értem haza suliból. Dolgoztak mind a ketten, magamra főztem, mostam, önellátónak kellett lennem. Még akkor sem segített anya, amikor menstruáltam. Azt mondta, ezen mindenki átesik és otthagyott. Amikor pénzt kértem szemöldökszedésre, melltartóra, meg a tipikus olyan dolgokra, amit egy normális 13-14 éves megbeszél a szüleivel, szó nélkül adtak, de nem törődtek vele. Nem mondták, hogy nem szabad, vagy nincs erre pénz. De egy gyereknek szüksége lett volna segítségre! Nem kaptam meg, ezért megtanultam a saját lábamon megállni. Gimi 3.-ba, feltűnést akartam kelteni, hogy bűntudatuk legyen, amiért elhanyagolnak. Elkezdtem kurváson öltözni, sminkelni, rontottam a jegyeimen, motoros pasim volt, aki 5 évvel volt idősebb nálam. Még haza is vittem! De őket nem érdekelte. Ott is aludt nálam, lefeküdtünk, hallották, nem szóltak érte. Mindenhova elengedtek, nem voltak korlátok az életembe. Most meg új állást kaptak és el kell költözniük, ahová nem vihetnek magukkal, mert leérettségiztem és megyek továbbtanulni, de ők túl messze költöznek a sulitól. Ezért lepasszolnának Elenának, aki piál. Nem hallgatnak rám, hogy nem akarok oda menni. Pedig simán mehetnék koliba vagy albérletbe, de mintha nem hallanák tovább tervezgetik, hogy milyen jó lesz Elenával. Megjavultam pedig, normálisan öltözök, jók a jegyeim, csak néha kerülök bajba, nincs pasim. Úgy gondoltam elmegyek a legjobb barátnőmhöz. Nem itt lakik, ezért a vasútállomás felé veszem az irányt. Bent várok a váróban, a jegyem már megvan, de csak reggel 6-kor megy a vonat. 5 óra van. A váró üres volt, senki sem lézengett itt ezekben a reggeli órákban hétvégén. Egy alakot láttam bejönni. A pénztárhoz hajolt, megvette a jegyet, majd leült mellém. 
-Szia, Harry vagyok.-mondta rekedtes hangján.
-Szia.-válaszoltam bunkón. Nem szeretem az idegeneket, ha ilyen jól néznek ki, akkor se.
-Valami rosszat mondtam cica?
-Nem.
-Velem jössz?
-Nem.
-Ez nem kérdés! Ne ingerelj, mert rosszul jársz! Na, akkor felállsz a jó picsádról és követsz!
-És ha nem?
-Nem akarod megtudni. Jössz, vagy találkozol az öklömmel?
-Megyek.-mondtam unottan. Nem féltem annyira, mint kellett volna. 
Egy raktárba vezetett, ami elhagyatott volt, nem messze az állomástól.
-Mit akarsz tőlem?-kérdeztem indulatosan, de keményen.
-Azt, hogy most azonnal térdelj le és szopd olyan keményen a farkamat, mint még senki és akkor elengedlek. 
-Hülye bunkó! Várhatod, hogy örömet szerezzek egy ilyen balfasznak, mint te vagy! 
-Mit mondtál?-láttam, hogy meglepődött mentalitásomtól.
-Pöcs.
-Na ide figyelj, te kis ribanc! Kurvára nem bírom ezt a stílust! Rongyos kis prosti!
-Ja. Pontosan.-válaszoltam flegmán.
-Oké.-és elkezdett felém jönni. Ellökött a dobozok közé és mire feleszméltem, már a pólómat tépte le rólam. Próbáltam ellökni magamtól, de nem tudtam.
-Élvezni fogod! Ne aggódj!-ordított rám.
-Kötve hiszem...
-Kurva makacs vagy és nem tudom mi a fasz tetszik rajtad, de beindított!-förmedt rám.
Letépte a melltartómat, majd durván masszírozni kezdte a melleimet. Nem időzött sokat, lerántotta rólam a nadrágot a bugyival együtt. Leöltözött Harry is meztelenre, majd feldugta nekem négy ujját egyszerre. Sírtam a fájdalomtól, meg akartam pofozni, de lefogott. Keményen ujjazott, majd kivette az ujjait és belém hatolt. Úgy kezdett döfni, hogy kettétört alattunk egy doboz. Keményen döngetett, el is élvezett, de tovább tolt, mikor én is elélveztem abbahagyta. 
-Térdre ribanc!-ordított.
Tettem amit kért.
-Szopj!-és számba vezette a farkát. A nyakamat megfogta és odahúzta férfiasságához, úgy, hogy tövig bennem volt. Nem számított neki, hogy öklendezem, csak gyorsan mozgatta a nyakamat. Azt hittem hányok a méretétől, mert annyira a torkom mélyén volt már.
-Ah!-élvezett belém. Tovább mozgatta a nyakamat, nem törődve az örömnedvvel, ami ott volt még a számba.
-Lenyelni kurva!-ordított rám, amikor megérezte, hogy ott van a számba. Addig kellett szopnom, amíg egy újabb orgazmusig el nem jutott. 
-Ez az! Lenyelni!-mondta megint. Tettem amit kért.
-Most pedig ujjazd magad!-mondta.
Értetlen képpel néztem rá, mire hangosabban beszélt.
-Maszturbálj! 
Még sosem csináltam magamnak. Óvatosan felnyomtam egy ujjamat és lassan húzogattam ki-be. Láttam, hogy ő kiveri magának. 
-Gyorsabban, mert ha addig nem élvezel el, mint én, akkor ma már nem is fogsz!
Ezt nem értettem, de még két ujjamat feldugtam magamnak és vadul pumpáltam. Láttam, hogy mindenfelé fröcsköl a spermája, ezért gyorsítottam, feldugtam még egy ujjamat és mire felállt egy nyögés kíséretében elélveztem. Én a földön voltam, terpeszben, mire odajött és elkezdett nyalni. Élveztem, mert nagyon jól csinálta. A volt pasim nem volt ilyen jó! Hamar át is léptem a gyönyör kapuit. Ekkor bejött egy másik pasi. Harry belém vezette magát és őrületes templomban lökött megint.
-Louis! Nézd milyen jó kis kurvát fogtam!-ordított oda Harry ezek szerint Louisnak.
-Hmm.-elvigyorodott kajánul.
Louis levetkőzött és Harry fölé állt, férfiasságát a számba dugta és ugyanúgy mint az előbb, tövig szoptam rettentő gyorsasággal. Egy idő után kihúzta magát belőlem Harry és Louis is és felállítottak. Harry rácsapott a fenekmre, majd újra belém vezette kemény farkát. Louis is társult, hirtelen ő is keményen baszott.
-Rohadt jó kis ribanc!-mondta Louis.-Kár, hogy csak most jöttem.
Nem sokkal később szinte mind a hárman egyszerre élveztünk el.
-Mehetsz!-mondta Harry, én pedig elkezdtem nagyon gyorsan felöltözni szaladtam. Az ajtóból még visszakiáltottam.
-Ti rohadt szexéhes szemétládák! Feljelentelek titeket, remélem tudjátok! Mentek a sittre! 
-Kurva anyád!-mondta Louis.
-Ha bemártasz minket, legközelebb még durvábban baszlak meg! 
-Nem lesz legközelebb, de rohadék!
-Szeretnéd, ribanc!!!
Azzal becsaptam az ajtót és elfutottam, de hallottak, hogy követnek. 

12 megjegyzés:

  1. Uh.. ez baromi jó lett! Végre egy durvább rész:3 FOLYTATÁÁÁST!! és az legyen extra HARD!

    VálaszTörlés
  2. Legyem folytatasa, minnél hamarabb!!!!! :-D ;)

    VálaszTörlés
  3. nekem csak az nem tetszik benne,hogy nincs részlet.csak ribanc,hülye kurva.ilyenek.egy-két sorba le van írva az hogy kétszer megbaszta.nekem túl gyors volt,és sok.de nem tudom.csak az én véleményem

    VálaszTörlés
  4. Folytatást!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ilyen durva részek kellenek.folytatást

    VálaszTörlés
  6. Szerintem Niallel is kellene ilyen durva.;) ezeket szeretem.... es FOLYTATAST★☆

    VálaszTörlés
  7. 1. te még tuti szűz vagy...
    2. nem tudsz írni...
    3. fantáziád nulla...
    4. nyelvtan órán igazán figyelhettél volna...
    5. a szöveg alapján egy emberi hulladék vagy..
    + tanács: gondold át a szavakat mielőtt leírod...nézd át többször mielőtt publikálod.. előbb tapasztalj aztán írj

    VálaszTörlés
  8. Egyet ertek az utolso kommentelovel:D
    Barbi draga tapasztaltad mar milen egy eroszak? Nyilvanvaloan nem. Kisse szanalmas hogy a kedves directionerek ilyen szar iromanyokrol beindulnak. Kivanok nektek egy pedofil ferfit aki berangat egy sikatorba es elkueja az eleted ha ez minden vagyatok:D

    VálaszTörlés
  9. a harmadik ember ezen a blogon, aki tudja, miről szól a szex2014. augusztus 5. 14:33

    Ó, én is hozzáfűznék még valamit az előző két társamhoz... nem csak random emberrel lehet durva szexjelenetet írni. Lehet azt úgy is, hogy a páros ismeri egymást, esetleg egy párt alkotnak. Akkor talán még élvezik is az aktust, mind a ketten.
    Másrészt, senkinek nincs ennyi orgazmusa (nem csak nyelvtanon, bioszon is lehet figyelni, hátha megemlítik), legalábbis férfinak nem nagyon. Nőnek még lehet, de csak ha egyáltalán képes az orgazmusra, mivel sokaknak nem adatik meg a dolog. És ha a párja odafigyel rá, hogy mi a jó neki, ami nyilván nem következne be erőszak közben. Nem is értem, mit érdekel az itt bárkit, hogy a főhős el tud-e menni.
    Harmadrészt, ezek a dolgok gyakorlatilag az összes ezen az oldalon lévő sztorira vonatkoznak.
    Negyedrészt: minden szűz kisleánynak szívből kívánok én is egy-egy vadállatot, aki hasonlóan viselkedik velük. Higgyétek el, őt nem fogja izgatni az orgazmusotok. Viszont utána garantáltan nem mondjátok azt, hogy óh igen, ilyen durva sztorikat akartok, mert az annyira szexi, hogy nyilvános helyen ketten egyszerre megerőszakoljanak, de tényleg *-*
    Végül pedig... ha írsz, neadj'isten írónak tartod magad (akár amatőr szinten) akkor legyen benned annyi felelősség az olvasóid iránt, hogy ne hitesd el velük, hogy egy ilyen élmény kellemes lehet. Írj csak nemi erőszakról, de ne kezdje el élvezni a megerőszakolt fél is. Részben, mert nem lesz hiteles a sztori, részben pedig, mert ez tulajdonképpen bűncselekmény, és nyilván nem akarod felmenteni a bűnöst. Ugye?! Mert az már elég beteg dolog.
    P.s.: nagyölelééés az előttem szólóknak! :)

    VálaszTörlés
  10. Rendben, rendben... Ha ezt akarjátok! (Előre is bocsi akinek tetszett és folytatást szeretne, de nem lesz.)
    Szóval, ha ezt akarjátok, legyen. Nem lesz folytatás, nem írok többet. Csak gondoltam írok egy durvább részt.
    De! Aggodalomra semmi ok, kedves NÉVTELENEK!!! Nem írok többet, mert minek, ha leszóljátok. Azért kíváncsi lennék, ha tudsz itt okoskodni és NÉVTELENÜL írni mindenféle dolgot, te tudnál e egy olvasható sztorit írni. Egy olyan sztorit, ami mindenkinek tetszik, senki nem szól le... Ha igen, akkor elismerésem...
    Ja, és nem értem minek olvassátok, ha ennyire szar. Nem kötelező! Ez az oldal tudtommal azért van, hogy amatőr írók is kipróbálhassák magukat. Nem Oscar-díjas sztorik kellenek, csak olyanok, amiket az olvasók élveznek. Egy-két kivétellel élvezték is. Csak néhány pofátlan NÉVTELEN, annyira el van szállva magától, hogy nekik ez nem elég jó. Írjatok ti egy sokkal jobbat akkor! Azt hiszitek, hogy olyan könnyű! Ezek amatőr írások, szerintem ahelyett, hogy kritizálnátok és lealacsonyítanátok az embereket, esetleg, de csak esetleg(!!!), kedvesen odaírnátok, hogy mi nem tetszett és mit kéne változtatni, ha ti annyira nagyon jól tudjátok! Ja és szerintem egy 18+-os oldalon, lehet helye csúnya szavaknak. Csak azt nem értem még, hogy az egyik kedves NÉVTELEN azt írja, hogy sok volt benne a trágár kifejezés, a másik pedig azt, hogy az életbe ez sokkal durvább, blablabla. Na akkor mit akartok???

    Ja és köszönöm a kedves kommenteket az utolsó két kedves NÉVTELENNEK!! <3 Én is hasonló dolgokat kívánok, teljes szívemből!!! :*

    Barbi

    VálaszTörlés
  11. Barbi ne foglalkozz azokkal akik leszoltak!Nagyon jol es ugyesen irtal.Ne foglalkozz azokkal a hulyekkel.Irj nyugodtan folytatast.Ha szeretnel irj nyugodtan.Sose az utalokkal foglalkozz,mindig azokkal akik szeretnek.
    Bocsi,hogy nevtelenul irok.
    A lenyeg,hogy nagyon ugyes vagy es nagyon jol irsz.Csak igy tovabb.❤
    Lynn

    VálaszTörlés