E-mailben érkezett, Együtt (az azt hittem ez más lesz és a már megszokott fojtatása) (18+)

Írta: Emily


Az utolsó találkozásunk óta teljesen kivagyok. Nem eszek, nem iszok, csak ülök, sírok és azon gondolkodom. Miért? Miért nem maradtam a szüleimmel? Mért mentem el? Miért nem fogadtam el azt a szaros ajánlatot tőlük? Miért vagyok ilyen akadékos? Egy jó életem lehetett volna ehelyett...egy fiúnak kurváskodom. Ez nem mehet így tovább! Ennek egyszer és mindenkorra véget kell vetnem! Új életet kezdek mint kezdő művész... Igen ez talán jó lesz. Elmehetnék egyetemre. Elvégre a művészkedéshez...Talán megállnám a hejem. Vagy keresnék valami állást. Végül is pénzem a "munkámból" van elég. Sőt' ha nem kapnék munkát akkor is kihúznám elég sok ideig. Mindegy csak őt NE! Ebben a pillanatban megszólalt a telefonom. Ő az. Itt az ideje felmondani.
-Szia cica. Csak azt akartam kérdezni ma mikor.....-Bársonyos hangja csak úgy csengett, de tudtam: Itt és most ennek véget vetek. Közbeszakítottam.
-Ma semmikor. És soha többet. Elegem van ebből a mocskos játékból. Hogy csak egy kurva vagyok a sok közül. Hogy nem tisztelsz. Hogy mindent csak te akarsz. Hogy én szinte sosem élvezhettem semmit, mert minden rólad szól! Csak RÓLAD!! De tudod mit utálok a legjobban?? Azt hogy közben belédszerettem. Szeretlek. De te sosem figyeltél az érzéseimre és sosem viszonoztál semmit. De ennek vége! Felfogtad?? VÉGE!! Nem leszek a rohadt szex babát aki ha akarod rohan. Keress mást. Én kiszáltam!!- Ezzel letettem. Bevallom fájt. Fájt minden egyes szó. De nincs más választásom. 
A sokk hatása és az érzelmek sokasága miatt a padlón kötöttem ki. Sírni kezdtem, sőt zokogni. Pár percel később ám bátorságot véve magamon letöröltem a könnyeimet és felkeltem a padlóról. Mérges voltam. Mérges mert hagytam hogy idáig fajuljanak a dolgok, és mert nem tettem semmit amikor tehettem rőla.
-De már vége- mondogattam magamnak. A nappaliban volt egy vászon és mellette sok festék. Az utolsó vásárlásból lent hagyott cuccok. Odamentem és megragadtam egy ecsetet. Fogtam a festékekek és csal festettem a színfehér vászonra. Egyre jobban kezdtem felszabadulni, nyugottabbnak éreztem magam. Egy lányt festettem. Egy lányt aki háttal áll, és a gyér utcán csak a lámpa fénye világította meg. Valahonnan távozott. Mint én mikor elrohantam.
Már majdnem kész voltam mikor valaki csengetett. Furcsáltam mert engem általában nem keresnek. Az ajtóhoz mentem és kinyitottam, de abban a pillanatban vissza is csaptam. Volna ha éppenséggel nem rakja oda a lábát az illető.
Szerintem nem kell mondanom ki volt.
-Mondtam hogy befejeztem! Ne keress! Szállj! Ki! Az! Életemből!-nyogodt hangnemben mondtam, pedig ordítani tudtam volna. És még van pofája idejönni? Ismét becsapni készültem az ajtót, de lába még mindig az utamat állta.
(T/N) beszélni szeretnék veled- a hangjában mintha bánatot és fájdalmat fedeztem volna fel. De nem érdekelt!
-Megmondtam hogy végeztem. Nem akarom ezt tovább. Beszélni meg pláne. Nem érted hogy nem akarlak látni??- vágtam hozzá elég flegmán és némi megvetéssel.
-Kérlek! (T/N)! Kérlek!! Csak 5 perc.- könyörgött. Már szinte keztem megsajnálni. De csak szinte.
-Nincs miről beszélnünk Horan!- kezdett elegem lenni. Mintha egy öt évessel vitatkoznék aki azért könyörög hogy még egy kicsit had' tv-z hessen.
-Csak öt perc!! Öt perc és hagylak! Kérleek (T/N)!-Belenéztem a szemébe amibe mintha könny csillant volna meg. Megadtam magam.
-Csak öt perc nem több és nem kevesebb!- Ezzel kitártam az ajtót, és beengedtem. Megvártam míg a cipőjét leveszi és elindultam a konyha felé. Követett. A nappalin haladtunk át mikor megállt a majdnem kész festmény előtt.
-Ez... Ez.. Ez gyönyörű.. Egyszerűen elképesztő... Csodálatos.. Te csináltad??
-Igen én. És befejeztem volna ha épp nem zavarsz meg. Úgyhogy gyere mert nincs időm.-válaszát meg sem várva hátat fordítottam neki és egyenesen a konyhába mentem. Követett. Egy szék felé intettem miszerint üljön le.
-Kérsz egy teát?- fordultam felé- Elvégre hős az idő, és mert azért tisztelet is van bennem.
-Ömm.. Ahamm..- A vízforalóba töltöttem vizet és egész végig háttal álltam neki.
-Citromos jó lesz? Vagy keressek valami mást?- Azért mégsem tudhatom milyet szeret.
-Köszi a citromos megfelel.
-Rendben.- megkerestem vetten elő két bögrét és megvártam míg a víz melegedett.
-Régóta festessz?- Törte meg a csendet hírtelen.
-Elég rég óta. Mindig is szerettem a művészetet. A különféle alakok, helyek és minden ilyesmi megformázását. Mindent megteszek amit csak tudok, hogy minél jobb legyek.- Megcsináltam a teát és leültem vele szembe amíg kortyoltam egyett. A meleg azonnal átjárt. Nincs is jobb mint egy citromos tea.- de nem azért jöttél szerintem, hogy a művészetről fecsegj egy palántával. Tehát kivele Horan- egyből a lényegre tértem.
-Szólíts Niall-nek. Az jobb. Igaz tényleg nem azért jöttem. Hanem azért, hogy megbeszéljem veled a dolgokat. A felmondásod, és amit utánna mondtál.
-Noss Niall.. Felmondtam és amit utánna mondtam az már nem lényeg. Csak felejteni szeretnék. Semmi többet.- mondtam a színtiszta igazat.
-Nem akarom, hogy elfelejts (T/N). Nem tudom elképzelni, hogy nem vagy ott. Az igazság az, hogy egy ideje én sem 'csak' szex miatt akarlak. Egy ideje beléd zúgtam, csak magamnak sem akartam bevalanni. Azthiszem féltem. Féltem attól, hogy mi lesz. Hogy te engem nem. Nem akarlak elveszíteni mert fontos vagy nekem. És mielőtt rávágod nem csak mint egy szexbaba mert teljes szivemből szeretlek. Hiányzol ha nem vagy ott. Nélküled olyan üres vagyok. Tudom, hogy utálsz. de azt is, hogy közben igenis nagyon szeretsz. Én is szeretlek. És téged akarlak. CSAK TÉGED.- egy ideig csak nézetem őt, néztem a csodaszép szemét. Majd hirtelen sírni kezdtem. Niall odajött és lecsókolta a könnyeimet. Majd elért a számhoz. Óvatosan megfogta az arcomat -mintha valami porcelán lennék ami el akar törni- száját az enyémre hejezte de mozdította meg. Várta a reakcióm. Miútán rájött, hogy nem áll szándékomban ŐT eltolni megmozdította a számat, kicsivel utánna én is. Lassó csókban fortunk össze, ami fokozatosan vadult nem eszeveszett csókcsata inkább csak smárolás. Egy ideig csak az ajkunkal de később a nyelvünk is csatlakozott. A finomság egy pillanatra sem tűnt el. Nyoma volt a törődésnek. A kezét óvatosan levezette a fenekemre és emelt fel. Lábamat automatikusan a dereka köré raktam. Közben még mindig finoman egymás ajkát faltuk. Jólesett ez a gyengédség. Elindult velem az emeleten lévő hálószobába és óvatosan az agyra hejezett majd tovább faltuk egymást. Miután levegő hiányában elváltunk egymástól pólóm széléhez nyúlt és leemelte rólam, közben a hasan aljától felfele kezdett csókolni. Mire újra elért a számhoz a hátam mögé nyúlt és a melltartómat kikapcsolta de az ajkamtól nem vált el. Mikor megint levegő hiányában elváltunk a számtól kezdett apró puszikkal elhalmozni le a nyakamon egészen a jobb melemig. Finoman elkezdte szopni míg a másikat markolta, majd miután késznek érezte cserélt. Én mindvégig halkan nyögtem és élveztem Niall Tetét. Fordítani akartam a hejzetönkön miután fégzett de nem engedte.
-Ma én kényeztetlek- Levette a pólóját hogy kiegyenlítsen. A gatyám felé igyekezett, kigombolta majd lehámozta rólam. Éreztem, hogy alul elég nedves vagyok már de azért bugyin keresztül elkezdett simogatni. Jóleső nyögések hagyták el a számat. Egy idő után a bigyim is a gatám sorsára jutott. Kezét levezette nőiességemhez és a csiklómat kezdte simogatni amit nyögésekkel jutalmaztam.
-Milyen nedves már valaki- Villantotta fel azt a pervert mosolyát, ami engem is mosolyra késztetett. Két ujját a szájába véve megnyalta majd belém vezette. Először lassan majd fokozatosan gyorsuló mozgásokban dugta ki-be az ujját. Én eközbe leszorított szemmel nyögésekkel adtam tudtára a tetszésemet. Egyszer csak kihúzta az uját gondosan lenyalta, majd a lábaibat szétfeszítette. Fejét levezette a lábam közé és nyelvét a nőiességemen éreztem. Iszonyatjó érzés volt. Ahogy meleg nyelven siklott fel-le. Majd a bajáratomban éreztem amint ki-be áramlik. Nagyon közel voltam a csúcshoz ezért belemarkoltam a hajába jelezve neki is. Nyelvét kihúzta és elkezdte bökdösni a csiklómat majd az utolsó pillanatban ráfújt ezzel egy hangos nyögéssel elélveztem. Nagy vigyorral az arcán kinyalta a nedvemet majd feljött hozzám egy csókra.
-Eszméletlen jó voltál. De most én jövök- ezzel a hátára löktem és megszabadítottam a nadrágjátol. Kicsit boxeren keresztül szórakoztam vele. De látva, hogy a boxer a méretétől elszakadhat inkább levettem róla. Kezembe vettem és elkezdem fel-le huzogatni. Nyögései betöltötték a szobát. Még nagyobb örömet adva neki végignyaltam párszor és számba hejeztem műszerét. Finoman szopni keddtem és mikor elég közel volt a golyóit markoltam. Egy öblös nyögés után a számba ürítette nedvét amit gondosan lenyeltem. Újra fordított a hejzetünkön. Ismét én voltam alul. Szétnyitotta a lábamat és előszőr a csiklómat izgatta péniszével majd belém eresztette nagyságát. Mindketten nagyot nyögtünk. Jól esett ez a gyengédsés. Lassan kezdett el mozogni, de egyre csak gyorsultak lökései. Mindketten hangosan nyögtönk. Közel voltunk.
-Niall..- nyögtem nevét.
-Én is..- Egy mély löléssel elérte a g-pontomat és akkor elkapott az orgazmus. Hangosan nyögva majdnem egy időben mentünk el. Fárad teste az enyémre ronyodt és csak feküdtünk egymás mellett. Nem akartam, hogy véget érjen ez a pillanat. Hírtelen felkelt ezzel kihúzódva belőlem. Megilyedtem, azt hittem itt akar hagyni. De nem csak a takaró után nyúlt, betakarta ketőnket majd melkhasára húzott én pedig szorosan magamhoz öleltem.
-Szeretlek (T/N). Sajnálom, hogy csak kihasználtalak. Veled akarok maradni. Csakis veled.- az utolsó szavakat csak suttogta de tisztán értettem.
-Én is szeretlek. És veled akarok maradni. Senki mással- adtam neki egy csókot majd a mellkasán elaludtam. Onnantól kezdve tudtam, hogy együtt maradunk és nem lesz több baj.

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.lehetne szerintem ennek mégegy része vagyis folytatást!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagggyon jóó, FOLYTATÁST!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. A helyesírás nulla, ezért az egész történetet elrontotta. Nem tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves névtelen. Látom észrevetted hogy nem vagyok egy hejesírás zseni. Másrésztmeg este írtam és sietnem is kellett. De azt elmondod nekem hogy miért lett 'szar' attól hogy nem mindent írtam hejesen??

      Törlés
    2. ezt a kommentet is este irtad mert a helyesirásod nulla leirod értetlenül a szavakat a történetben majd leirod a helyesirást igy:"hejesirás" :-)

      Törlés
  4. Névtelenül mindenki tud írogatni :D
    Ne törődj vele ! ;) akinek nem tetszik az ne olvassa ! ennyit tudok javasolni ;) :D

    VálaszTörlés
  5. Nem "hejes" hanem HELYES .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves névtelen én mindig így írom. Sorry. Mondtam nem vagyok jó.

      Törlés
  6. összességében nincs vele baj, de én úgy gondolom, hogy aki ír, az írjon helyesen. legközelebb használj helyesírás-ellenőrzőt, rengeteget javítana rajta :) nagyon sok elütés is van benne, vagy éppen betűt hagytál ki... Word-be írod? mert akkor a zöld aláhúzásokra is figyelj, többnyire szerintem a vesszőhiányt jelezheti Neked.
    ezektől eltekintve nagyon jó történet volt, nekem nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy vannak benne hibák. És igaz, hogy írjak hejesen de a többi is hibás azzal nem volt baj. Nem is ez a lényeg. Nem nem wordbe írtam. Freemailen piszkozatként mentettem majd onnan küldtem. Csak már nem akartam kilyavítani. Meg a hejesírásom mindig is ilyen volt. Nem todok leszokni bizonyos dolgokról. :// És örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
    2. " kilyavitani" ? Ulj le, egyes!
      Barmennyire lehetez iraszavaros vagy egyeb gondod, attol meg nem irhatsz igy! A sajat anyanyelved helyesirasat elrontod, minimalis igenyesseg. Es muveltseg.

      Lehet anyukamat szolitgatni, nem erdekel. Ez a velemenyem. Kozzetettel valamit, akkor jogunk van barmilyen megjegyzest tenni ra.

      Törlés
  7. Folytatást követel a nép.*-* Amugy én észre sem vettem a hibákat, talán kettöt.xdd Apropó, szerintem is érdemesebb lenne WORLD-be irni.:)

    VálaszTörlés
  8. kedves Emily! :) ha tudod, hogy vannak benne hibák, miért nem javítod ki őket? tudod, mennyit gondolkodtam a 'kint eléggé hős van' kifejezésen? nem tudod. nem is baj. de ha már leírta neked valaki szépen, hogy nem 'hejes' hanem HELYES, akkor nem értem, miért nem írod úgy... bosszúból, mert névtelen írta? lehet, nincs blogger-accountja, vagy telefonon nem tud, és/vagy nem akar bejelentkezni.
    Az én nagypapám nagyon bölcs ember. Az egyik kedvenc idézetét mondom neked. 'Ha már csinálsz valamit, csináld jól, vagy ne csináld sehogy, mert az embereknek nem kell a szar.' Szerintem fogadd meg te is a tanácsát, sőt, azokét is, akik névtelenül írnak, mert most (MOST, NEM MÁSKOR-MOSTRA GONDOLOK) igazuk van.
    Tényleg nem szemétségől.
    Egyébként maga a történet jó, de tényleg. ötletes, és soha nem tudnék így leírni egy szexjelenetet. Le a kalappal. (ez egyébként az egész oldalnak szól. komolyan. nagyon jó, srácok! :) )

    ui. én ideírtam a nevem, de mit kezdesz vele? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia :)
      Nem javítottam ki mert nem volt időm és, hogy miért nem az már magánügy (semmi perverz gondolat, gondok miatt). Rég elkezdtem de most fejeztem be és elküldtem. Nem ellenőriztem vissza. Én alapból meg megszokásból írom úgy a szót. Írás zavarom van. De ezt a többség észrevette. Legközelebb igyekszek valami 'elfogadhatót' írni. Bróbáltam jól megírni. Nos ez nem a legjobb lett. A nagymamám viszont mindig azt mondta: Mindenki követ el hibákat, de attól fögetlenül emberek maradunk. Majd gondolkodom bele-e merjek vágni még egy részbe. Azért örülök , hogy a sztori tetszik.
      Ui: Miért mit csináljak, egyem meg?? :)

      Törlés
  9. Folytatast!:) en nem is vettem eszre a hibakat.. szerintem mindenki emberbol van.. szoktunk tevedni.. nem vagyunk tokeletesek. Ennyit errol.. aki nevtelenul oltogat ,az mennyen el a pics@ba.;*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem jobb lesz ha elkussolsz Emily egy tehetséges irò Es kituggya lehet könyve lesz de a helyesirás és a történet tartalma számit

      Törlés
    2. nekem nyagyon tetszet amugy de az a helyesirás egy picivelrontotta

      Törlés
  10. Szóval a pasi szexre használja, a lánynak elege lesz, a pasi azt mondja szereti és ennek örömére szexel vele egyet...aha -.-

    VálaszTörlés
  11. Szerintem igen is jó és alig lehet észrevenni a hibákat!!!Csak így tovább!(Csak hogy tudd melleted vagyok)!!:-)

    VálaszTörlés