E-mailben érkezett, Bulik és exek (18+)

Írta: Esztii

-Amanda?-hallottam legjobb barátnőm, Lilu hangját.
-Gyere, itt vagyok fent!-szóltam le neki.
-Nézd mit vettem az estére!-mutatott nekem egy mély kivágású kolibri-kék anyagot. Ige, ő Lilu. Olyan alakja van, amit bárki megirigyel. Formás, kerek mellek, feszes fenék,  hosszú ,vékony lábak, derékig érő, dús szőke haj és kék szem. Minden pasi megbámul minket. Na, de nem engem a sima kicsit göndör barna hajammal és a barna szememmel, hanem Lilut. Sosem voltam irigy rá, mert ő a legjobb barátnőm. Elkészültünk az esti buliba. Lilu, a díva és én, sima flitteres topba és simulós fekete szoknyába, szolíd sminkkel. 
-Amanda, Amanda!-szorongatta a kezemet, amikor beléptünk a bárba, ahol volt a buli.
-Te jó ég, Lilu, mi történt?-kezdtem aggódni, mert teljesen kiment a vér a fejéből.
-Ott van Niall...
-Az a dög! Csak merjen egy ujjal is hozzád érni!
Niall Lilu volt pasija. 2 hónapja szakítottak, mert Niall megcsalta Lilut. Mindig is utáltam, mert szerintem egy nagyon bunkó alak volt. Csak Lilu kedvéért viseltem el. Niall mellett pedig ott ült a legjobb haverja, Harry, akit még jobban utáltam. Vele 3 hétig jártam, mert Lilunak tetszett Niall és így jöttek össze. Bevált a terv, de az be kell vallanom nem volt rossz 3 hét. Vagyis eleinte nem volt rossz. Utána rájöttünk, hogy nem szeretjük egymást. És amikor ők összejöttek, két nap után szakítottunk. Nem feküdtünk le se. Ami azt illeti én még szűz voltam és várni akartam. Ő megértette. Azóta már egy hülye egyetemistával lefeküdtem, de nem volt a legjobb. Lilu természetesen mindig áradozott arról, hogy Niall milyen jó az ágyba.... Hát, volt gyakorlata benne. Ott volt Lilu, meg pár lány akikkel rendszeresen lefeküdt.
Miközben elmélkedtem, azt vettem észre, hogy Lilu egy szorosabban fogta a kezemet. Ekkor megláttam közeledni felénk az exeket.
-Sziasztok!-köszönt Niall.
-Helló.-köszöntem én is.
-Szi..Sziasztok.-Lilu végre kinyögte.
-Csáó.-tetszett Harry lazasága. Mindig ilyen volt, ami azt illeti.
-Lilu, hozhatok valamit inni?-kérdezte Niall.
-Aha, valami erőset.
-Oké. Gyere Harry.
Mikor elmentek, odafordultam Liluhoz:
-Mit művelsz? Nem bírod a piát!
-Nem érdekel. El szeretném engedni magam!
-De ha valami baromságot csinálsz, akkor én megmondtam!
-Oké, oké.
Visszaértek a fiúk.
-Tessék, vodka-narancs.-mondta Niall.
-Kösz.
-És neked egy vodka-ananász. Ha jól emlékszem azt szereted.-tartott felém Harry egy poharat.
-Igen, köszi!-mosolyogtam rá.
Liluval ellentétben, én túltettem magam Harryn és nem feszengtem a társaságában.
Gyorsan legurítottam az italt, és letettem a poharat a legközelebbi asztalra.
-Jössz táncolni?-kérdezte hirtelen Harry.
-Öhm. Aha!-meglepődtem a kérdésen, de tudom, hogy Harryvel nagyon jó a tánc.
Felém nyújtotta a kezét és behúzott a táncparkettre. Maga felé fordított és belenézett a szemembe.
-Rég láttalak Amanda.-súgta a fülembe és belepuszilt a nyakamba. Amikor jártunk, sokszor csinálta ezt és tudta, hogy imádom.
-Ah, Harry!-kicsit felnyögtem, mert élveztem a puszikat a nyakamon. Eközben közelebb húzott magához és megsimította az arcomat. Szorosan megölelt, majd újra csókolgatni kezdte a nyakamat. Közben kezeit óvatosan a fenekemre vezette és azt kezdte markolászni. Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de élveztem és akartam őt. Ezért váratlanul megfordultam és fenekemet az ágyékához dörgölőztem.
-Amanda! Oh.-mordult fel és megszívogatta kicsit a nyakamat,miközben közelebb húzott magához. Éreztem, hogy keményedik ott lent. Tehát ő is akar engem. Ekkor megfordított és váratlanul megcsókolt. Eleinte gyengéden, majd nyelve bejutást kért, én pedig kicsit habozva, de megadtam neki. Nyelveink vad táncot jártak, miközben Harry megint rátalált a fenekemre. Niall mellénk jött és elkezdett táncolni, de Lilu nem volt sehol. Biztos leissza magát...
-Amanda, szerintem ezt folytassuk fent.-ekkor odaintett Niallnek aki követett minket. Mi? Hárman? Vagy Lilu vár ránk?
Harry behúzott egy szobába és ledöntött az ágyra. Niall bezárta az ajtót belülről, majd leült az ágyra mellénk.
-Amanda, táncolj! Kérlek!-szólalt meg Harry. Hangja égett a vágytól.
Először feléjük fordulva kezdtem el ringatni a csípőmet, majd nekik háttal. Odamentem Harryhez és lehúztam a pólóját kínzó lassúsággal, majd végigsimítottam kockás hasán. Niall felém kacsintott, majd odahúzott magához. Vele is ugyanezt tettem, majd visszamentem Harryhez. Elkezdtem az övét kicsatolni, de megfogta a kezemet, felhúzott magához és megcsókolt. Keze végigsimított az oldalamon, mire a pólóm kicsit felcsúszott. Eközben én beletúrtam puha tincseibe. Niall a saját nadrágját húzta le és várt. Harry levette a pólómat és fenekemet markolászva az ölébe ültetett. Adott egy gyors csókot, majd Niall felé mutatott.
-Menj, még megharagszik.-kacsintott Harry.
Niall elé álltam és felhúztam a kezénél fogva. Letérdeltem és lehúztam a boxerét. Szeme megcsillant a vágytól. Kikapcsolta a melltartómat és eldobta, majd hátrahajtottam a fejét és várta a tettemet. Farka már a hasát csapdosta. Gyorsan bekaptam és keményen szopni kezdtem. 
-Ah! Amanda! Ez rohadt jó!-nyögdécselt hangosan.
Harry mögém térdelt és elkezdte markolászni a melleimet. Férfiasságához dörgölőztem, mire halkan felnyögött.
-Amanda! Már így is annyira akarlak, hogy..ah!
-Mindjárt! Oh! Ez az!-Niall a számba élvezett, amit lenyeltem. Harry az ölébe kapott és lefektetett az ágyra, majd egyik mellemet elkezdte szopni. A másikat Niall vette kezelésbe. Nagyon élveztem a kényeztetésüket. Harry levette egy gyors mozdulattal a szoknyámat és bugyin keresztül dörzsölni kezdett.
-Hmmm, milyen nedves vagy, kicsim!-mondta Harry.
Abbahagyta mellem szopását és letért a gyenge pontomhoz. Lehúzta a bugyimat, majd felvezette két ujját és egyre gyorsabban pumpált. Egyre csak nyögtem. Ilyen élvezetet még soha nem tapasztaltam! Harry ekkor kihúzta ujjait, lenyalta, majd nedves puszikat hagyott a combom belső felén. Még fel se fogtam, de forró nyelvét már magamban éreztem.
-Ah! Mindjárt...!-nyögtem, mert közel voltam a csúcshoz.
Ekkor Harry megmarkolta a fenekemet, miközben nyalt, így rögtön eljutatott a gyönyör kapuiba.
Harry tisztára nyalt. Nem tetszett, hogy Harry még egyszer se ment el, pedig olyan sok élvezetet nyújtott nekem. Gyorsan lerántottam róla a nadrágot és a boxert, majd tövig bekaptam. Miközben keményen szoptam, ahogy csak bírtam, a makkját markolásztam. Néha megnyaltam a végét, majd újra szopni kezdtem. A látványra Niall újra beindult, láttam, hogy kezd duzzadni ott lent.
-Amanda, oh istenem!-a hangja annyira beindított, hogy sokkal erősebben rámarkoltam golyóira és erősebben, gyorsabban mozgattam a fejemet, amire egy férfias nyögés kíséretében a számba élvezett.
-Annyira jó vagy, drágám!-magához húzott és megcsókolt. Vad csókcsatába kezdtünk, közbe felemelt fenekemnél fogva és lassan ráeresztett férfiasságára. Láttam, hogy Niall felállt és felénk jött. Végighúzta párszor kezét a büszkeségén, majd fenekembe vezette magát.
-Mit csinálsz?-kérdeztem Nialltől.
-Élvezni fogod.-csókolt meg Harry. Vadul csókolt, miközben teljes összhangban pumpáltak. A szoba a nyögéseinktől zengett.
-Én.. én mindjárt!-nyögtem a fiúknak.
-Sikítsd a nevem, ha elmész!-mondta Harry. Láttam rajta, hogy ő is közel van. Elkezdett rángatózni bennem a farka és belém élvezett.
-Harry!-az orgazmusa a csúcsra juttatott. 
-Ah!-élvezett el Niall is. Mindhárman zihálva borultunk az ágyba. Niall elkezdett öltözni. Nekem nem volt erőm.
-Én megyek, megkeresem Lilut.-mondta nekünk.
-Oké.-válaszoltam.
Niall kiment, bezárta az ajtót. Harry mellém húzódott, átölelt és tekintetembe fúrta a szemét.
-Amanda. Ugye tudod, hogy ilyen nem lesz több?-kérdezte.
-Öhm. Hát.. Most már igen...
Neki én csak egy szexpartnert jelentek? Mindegy. Felálltam és elkezdtem öltözni.
Már mentem volna ki, de Harry visszahúzott.
-Nem lesz több hármasban! Nem bírom nézni, hogy Niall hozzád nyúl. Úgy! Mert te az enyém vagy. Mert szeretlek!-a zöld szemei azt sugalltál, hogy igazat mond. Megcsókolt. Hagytam neki. Annyira jó csók volt, mint mindig. Kezeimet a nyaka köré fontam. Mikor végeztünk, lementem, mert teljesen megfeledkeztem Liluról. Lent nem hittem a szememnek. Lilu táncol középen és egy csomó nyomulós pasi ott tapizza! Az én legjobb barátnőmet! Niall meg csak ül és nézi. Sietősebbre vettem lépteimet és Lilu felé indultam...

17 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó lett! Legyen folytatása :) Kíváncsi lennék, hogy mi lesz Harryvel és Amandával, na meg persze Liluva l és Niallel :)

    VálaszTörlés
  2. folytatast, minel hamarabb! ez kikurt jo lett! 😘

    VálaszTörlés
  3. Juj ez kibasztott jo lett folytatast hamar!

    VálaszTörlés
  4. hááááát ez valami ótvaros szar.. szerintem ne írj többet és a világ egy szebb hely lesz..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi lenne, ha megfognád a kis csináltam pofidat, és elhúznál a kecibe?

      Törlés
  5. Nem eppen egy minosegi iras. Felszines es lehetne reszletgazdagabb es a stilussal is baj van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi cuki vagy. Nem hogy segítenétek neki xD

      Törlés
    2. Köszi cuki vagy. Nem hogy segítenétek neki xD

      Törlés
  6. Hát, sajnálom, hogy nem minden olvasónak nyerte el a tetszését ez a jó kis írás! Ezek a szánalmas névtelenek... Csak azt tudják írni, hogy ne írj, mert szar stb. De ők tudnak egy ilyen sztorit írni?? Kíváncsi lennék rá. Úgyhogy ne pofázzatok, ti szánalmas kutyák!!!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet ertek veled, ha legalabb a komment vegere irnanak valami ismertetot! De ha az megtortenne akkor nem lenne az univerzum?! Vagy mi?! Egyebkent nekem tetszett!

      Törlés
  7. Engem érdekel a folytatás. Nem találtam olyan sok hibát, de nem mondom el azokat, mint egyesek (nem szoktam mutogatn khmmmnévtelenekkhhmmmm)

    VálaszTörlés
  8. Engem érdekel a folytatás. Nem találtam olyan sok hibát, de nem mondom el azokat, mint egyesek (nem szoktam mutogatn khmmmnévtelenekkhhmmmm)

    VálaszTörlés