Tábor (18+)

BooBoonak

Egy hete vagyok egy táborban, és még hátra van három hét. Már egy kicsit unom, főleg azért, mert van egy beképzelt srác. A neve Louis. Azt hiszi, hogy rohadt menő és minden csaj őt akarja. A második talán igaz. Mindenki koslat utána, és ezt ő rohadtul élvezi, ami engem idegesít.
Reggel 8-ra mentünk az étkezőbe reggelizni. Mivel senkivel se jövök ki jól, egyedül ültem le egy helyre. Ahogy elkezdtem enni, valaki fölém tornyosult és megköszörülte a torkát.
- Ez az én helyem - nézett rám Louis.
- És én elfoglaltam. Most mit lépsz? - húztam fel a szemöldökömet. Láthatóan meglepte, hogy valaki vissza mert neki szólni.
- Állj föl és menj innen!
- Mert ha nem? - vontam vállat, és nyugodtan ettem tovább. Hihetetlenül élveztem, hogy idegesíthetem.
Idegesen kifújta a levegőt és leült mellém enni. Furcsán néztem rá, nem is kérdezte meg, hogy leülhet-e.
- Értem már - mosolyodott el. - Te így fejezed ki a rajongásodat irántam.
- Parancsolsz? - húztam fel a szemöldökömet.
- Ne is tagadd - nevetett kicsit.
- Hát én rohadtul nem rajongok érted. Sőt, még csak nem is kedvellek! És jó lenne, ha leszállnál a földre - álltam fel és visszamentem a szobámba. Mivel a mai napra semmi komoly program nem volt betervezve, elővettem a kedvenc könyvemet és az ágyba fekve olvasgatni kezdtem. Nem telt el 10 perc, Louis berontott. - Tudod a földi emberek kopogni szoktak - olvastam tovább a könyvet, nem adtam meg neki azt a tiszteletet, hogy ránézzek.
- Ki vele, így akarsz rám mászni? - jött oda és a könyvet kivette a kezemből, majd az asztalra a tette.
- Mi? - ráncoltam a szemöldökömet. - Te tényleg nem vagy normális.
- Tudom, hogy bírsz - terpeszkedett fölém.
- Öhm... lemásznál rólam?
- Nem, de kérdeztem valamit.
- Na ide figyelj - löktem le magamról és komolyan néztem rá. - Te egy öntelt seggfej vagy, és baszottul nem bírod elviselni, ha nem neked van igazad.
Az izmai megfeszültek, gondolom még soha senki nem mondott neki ilyet. Hát, ideje, hogy visszarángassam a földre.
- Mégis imádnak a csajok - préselte ki a fogai között a szavakat.
- A külsődet imádják, nem a belsődet. Egy éjszaka után már nekik se kellesz, igazam van?
- Hm, szóval szerinted is jól nézek ki - terelte a szót. Incselkedni kezdett, belementem a játékba.
- Jól nézel ki, de attól még egy barom vagy.
- És bírod a barmokat? - mosolygott pimaszul.
- Néha úgy érzem, hogy vonzanak a barmok - álltam fel és kinyitottam az ajtót. - Most mehetsz.
- És ha nem? - támaszkodott meg hátul a kezén.
- Akkor kénytelen leszek erőszakhoz folyamodni - sóhajtottam.
- Hm, kemény csajszi.
- Szóval most te fogsz utánam hajtani? - mosolyodtam el.
- Ugyan, kérlek. Én nem hajtok senki után - állt fel és kisétált, de egy pillanatra megállt mellettem. - Ugye jössz ott leszel este a buliba?
- Majd meglátom - vontam vállat és kitoltam, majd becsuktam az ajtót.

Minden harmadik este buli van. Zene, pia, mindenki smárol, csak én iszogatok magamban. Ez most sem volt másképp.
Már a harmadik felesemet ittam, amikor Louis megjelent mellettem.
- Miért iszol magadban?
- Miért, kivel igyak? - húztam be.
- Mondjuk velem.
- Ne is próbálkozz - mosolyogtam, és elindultam valamerre, szinte biztos voltam benne, hogy követ. Igazam lett. Egy kicsit élvezem is, hogy baktat utánam.
- Táncolsz velem? - fordított maga felé.
- Oké. De ne éld bele magad, csak egy tánc!
- Értettem - mosolygott, és kezét a derekamra csúsztatta. Táncolni kezdtünk, s közben végig a szemembe nézett. Gondolom most próbálja elérni, hogy megkedveljem őt.
Egy idő után kezdte elveszíteni a fejét, és keze lejjebb vándorolt egészen a fenekemig, amit megmarkolt.
- Mit csinálsz? - néztem rá, mikor észrevettem, hogy közelít felém. Az egyik kezével hátrasöpörte a hajamat, és gyengéden csókolgatni kezdte a nyakamat. - Hm... - túrtam a hajába. - Tényleg jól csinálod - sóhajtoztam. Éreztem, hogy próbál mindent beleadni, és ez tetszett. Meg akart szerezni.
Végigcsókolta az állkapcsomat, és mikor az ajkaimhoz ért, ujjaim közé vettem a tincseit és elhúztam a fejemtől. Halkan zihált, szemében látszott a vágy, ami engem is beindított.
- És most mit szeretnél? - mosolyogtam.
- Téged - akart újra megcsókolni, de fogam a haját.
- Az nem lesz egyszerű.
- Nem érdekel - markol a fenekembe és a melleimre nézett. Teljesen ki volt éhezve, csak nem tudom, hogy miért.
Újra ajkaimhoz akartam hajolni, így hagytam neki és szenvedélyesen megcsókolt. Nem csókoltam vissza, csak hagytam, hadd élvezze ki magát. Közben keze bejárta a testem minden részét és én is egyre nehezebben tartottam magam.
Percek múlva az arcát két oldalt fogva eltoltam magamtól.
- Na, jó volt? - néztem rá, mire hevesen bólogatott, én pedig elmosolyodtam.
- Gyere velem - közölte határozottan, megfogta a kezemet és berángatott a szobájába.
- Louis, mit csin... - nem hagyta, hogy befejezzem, újra megcsókolt, ám most vadul. Rögtön visszacsókoltam és beletúrtam a puha hajába. Már nagyon be volt indulva, és én is. Tudtam, hogy nem szabadna magam megadnom, de annyira jól csinálta, hogy képtelen voltam neki ellenállni.
Ledöntött az ágyra és sietve kapta le magáról a pólót, majd a fejem mellett megtámaszkodott és megcsókolt.
- Hm, milyen izmos - simítottam végig a mellkasát.
- Tetszik, igaz? - zihálta halkan, miközben a nyakamat lepte el apró puszikkal.
- Uhum - csuktam be a szememet és elkezdtem kicsatolni az övét. Letoltam a nadrágját a combja közepéig, levette magáról és a hátára löktem. Ráültem, lehajoltam és szenvedélyesen csókoltam meg, közben kezét végighúzta az oldalamon, ezáltal felcsúszott a pólóm, amitől hamar búcsút vett. Vigyorogva tekintett végig a testemen, a hátamat végigsimította és egy egyszerű mozdulattal kipattintotta a melltartómat, amit aztán a sarokba dobott. Rámarkolt a melleimre, és finoman masszírozni kezdte őket. Kéjesen sóhajtoztam, a szemem csukva volt és a hátam ívbe feszült.
Egyik kezével kigombolta rövid farmerom gombját, majd mellkasára hajoltam és levette rólam. Ajkaimat a nyakára tapasztottam és édes csókokat hagytam a bőrén, majd ráadásként végighúztam a nyelvemet a nyakán és az állkapcsán. Jólesően sóhajtott, keze már a fenekemen volt, s éreztem magam alatt, hogy keményedik. Önelégülten elmosolyodtam és levettem róla a boxert. Hatalmasságát látva megértettem, hogy miért futnak utána a lányok.
Az alsó ajkamba haraptam, ahogy belegondoltam, hogy pár perc múlva az bennem lesz. Megfogtam az anyag szélét és egy mozdulattal lerántottam róla. Louis megfogta a csuklómat, maga alá fordított és lábaim közé fészkelte magát.
- Itt sikongathatsz hangosan, senki nem hallja - mondta erotikusan a fülembe, miközben kezét végighúzta érzékeny pontomon. Felsóhajtottam és szinte beleborzongtam az érzésbe. - Hm, milyen nedves vagy.
Szinte letépte rólam a bugyit, és keményen belém hatolt. Felnyögtem a méretétől, lábaimat a levegőbe emeltem, ahogy rögtön gyors tempóban kezdett lökni. Kéjesen nyögtem, körmeimet a hátába vájtam és karmolásztam.
- Élvezed? - zihálta a fülembe.
- Tudsz ennél többet is - izgattam. Erősen fogta a csípőmet, és gyorsított a már így is őrületes tempón.
- Ahw, Louis... - fontam a lábaimat a dereka köré és néha megemeltem a csípőmet, így mindkettőnket közelebb juttatva a gyönyörhöz. Nyögéseim egyre hangosabbak lettek, s még izgatóbbá tette a helyzetet az, hogy akármikor ránk nyithatnak. Louis homlokára tapadt néhány vizes hajtincs, amit félresöpörtem, s megcsókolt. Az ajkaimra nyögött, tudtam, hogy már közel van.
Fordítottam a helyzetünkön, anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Gyorsan ugrálni kezdtem rajta, s a mellkasába kapaszkodtam. Erősen fogta a csípőmet és néha a fenekemre csapott, s perceken belül egyszerre mentünk el egy nagy nyögés közepette.
Még egy kicsit mozogtam rajta, hogy még élvezetesebb legyen, majd zihálva mellé feküdtem.
- Ez rohadt jó volt - mosolyogtam.
- Mi van azzal, hogy egy seggfej vagyok? - vigyorgott rám.
- Az vagy, de attól még az ágyban jó.
- Akkor ezt úgy veszem, hogy lesz még pár kalandunk - kacsintott, majd elkezdett öltözni. Mosolyogva megforgattam a szemem, majd mindketten felöltöztünk és visszamentünk bulizni.
Az utolsó három hét mégsem lett annyira unalmas, mint gondoltam.

~E

10 megjegyzés:

  1. Isteni :)) szivesen mennek ilyen táborba en is :D (Harryvel)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a sztori kivánkozik több részre!!!!!!2.részt!!

    VálaszTörlés
  3. Seriously? Így kell abbahagyni? :D NEM,NEM, NEM ÉS NEM! Szeretnénk, ha lenne folytatása :)) Amúgy tetszett, ügyesen írsz. :D

    VálaszTörlés
  4. Folytatááást!!Ez baromi jó!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Folytatás kell ennek a sztorinak!

    VálaszTörlés
  6. Ez teccik jo blogokat irsz

    VálaszTörlés
  7. Én is elmemnék egy ilyenbe Zaynnel!

    VálaszTörlés
  8. Folytatást! Folytatást !

    VálaszTörlés