Narry-s éjszaka (18+)

Vamps-nek

A legjobb barátomat, Harry-t megkértem, hogy aludjon nálam, mert a szüleim elutaztak, és utálok egyedül lenni éjszaka.
Este 8-kor kopogtak, én pedig boldogan nyitottam ki.
- Szia...sztok - néztem a mellette álló szőke srácra.
- Ő az unokatesóm, Niall. A héten nálunk lesz, de ugye nem baj, ha ő is itt alszik? - nézett rám ártatlanul Harry, amin muszáj volt elmosolyodnom.
- Nem, dehogy. Gyertek csak - álltam félre, majd felmentünk a szobámba.
- Király a szobád - nézett körbe Niall.
- Ír vagy? Mármint... az akcentusod... - mosolyodtam el.
- Aha. Bejön az akcentusom? - húzogatta a szemöldökét vigyorogva.
- Niall, megmondtam, hogy rá nem mászhatsz - nézett rá szúrósan Harry.
- Jó, na - nevetett és levágta magát az ágyra.
- Van valami pia? - kérdezte Harry.
- Aha, a hűtőben. Hozd fel, tudod hol van.
- Oké - tette le a telefonját az asztalra és lement. Mint mindig, most is kölcsön vettem a telóját, leültem az ágyra, feloldottam és nézegetni kezdtem.
- Van egy csaj, akibe Harry teljesen belezúgott - közölte Niall.
- Tényleg? Ez fura, nekem nem mondta.
- Nekem viszont folyton róla áradozik.
- Majd kifaggatom - mosolyogtam, majd megnyitottam a képeket a telefonon. Elkezdtem nézegetni, s furcsállottam, hogy van egy jó pár képe rólam. Valamin ketten voltunk rajta, de a legtöbbet úgy fényképezte, hogy nem is vettem észre.
- Itt van - jött be mosollyal az arcán, kezében egy üveg piával.
- Ez mi? - mutattam felé a telefont.
- Semmi! - kapta ki gyorsan a kezemből és lezárta.
- Miért fényképezgetsz?
- Biztos csak véletlenül megnyomódott - legyintett, majd leült mellém.
- Harry, ennyire nem vagyok hülye - néztem rá. - És milyen csajba zúgtál bele?
- Mi van? - ráncolta a szemöldökét. - Nem tudom, miről beszélsz.
- Niall mondta. Én miért nem tudok róla?
- Niall egy hülye. Ne higgy el neki semmit - csavarta le az üveg tetejét, a szájához emelte és belekortyolt, majd nekem adta. - Nincs semmilyen lány. És a képek rólad csak... csak szórakozásból csináltam őket.
- Akkor hadd töröljem ki.
- Nem! - nézett rám. - Majd... majd én kitörlöm.
- Harry - mosolyodott el Niall. - Én már tudom, hogy ki az a lány!
- Fogd be! - vágta hozzá a párnát.
- Milyen az amikor belezúgsz a legjobb bar... - nem tudta befejezni, mert Harry a párát a fejére nyomta.
- Miről beszél? - néztem Harry-re.
- Semmiről! Niall, fogd be!
Niall hirtelen lelökte magáról Harry-t.
- Harry beléd szerelmes! - mosolygott rám.
- Hogy belém?
Harry a földön ülve nézett rám, és nyelt egy nagyot.
- Tényleg, Harry? Belém? - tettem az üveget az asztalra, majd leültem mellé.
- Most egy idiótának tartasz? - kérdezte halkan.
- Nem - mosolyodtam el halványan. - De elmondhattad volna.
- Nem akartam elrontani a barátságunka, na meg nem tudtam, hogy te hogy érzel - nézett a szemembe, majd felállt és engem is felsegített.
- Na, bulizunk? - nézett ránk Niall, még mindig az ágyon fekve.
- Bulizzunk - mosolyogtam, kapcsoltam be zenét és közben iszogattunk.

- Egy kicsit, mintha meleg lenne - vette le a pólóját Niall és rám kacsintott.
- Én is úgy érzem - húzott magához Harry, keze a derekamon volt és arcára egy széles mosoly terült. Kicsit talán többet ittunk a kelleténél, de nem voltunk teljesen részegek.
Harry édes csókokkal kezdte ellepni a nyakamat, mire szemeim automatikusan lecsukódtak. Kezemet a hajába vezettem, ujjaim közé vettem tincseit és kicsit meghúztam, mire felmordult, keze a fenekemre csúszott.
- Nem kell finomkodni - hallottam Niall-t a hátam mögül. Megfogta a pólóm alját, és nemes egyszerűséggel levette rólam. Ajkai a nyakam másik oldalára tapadtak, így már ketten kényeztettek egyszerre. Olyan érzés volt, mintha a mennyben lennék két félistennel.
Harry kikapcsolta a melltartómat és eldobta, Niall meztelen felsőteste a hátamnak tapadt. Tudtam, hogy nem helyes, amit teszünk, de amint Harry levette a pólóját és végignéztem testén, rögtön elfeledtette velem. Kajánul mosolyogva döntött le az ágyra, de mire feleszméltem, már Niall volt fölöttem. Vadul csókolt meg, ami engem csak még jobban beindított. Lábaimmal körbefontam a csípőjét. Pár perces csókcsata után lejjebb mászott és ajkai közé vette az egyik mellbimbómat, a másikat a kezével kényeztette. Kéjesen sóhajtozva, csukott szemmel élveztem a tetteit, s mikor abbahagyta, egy hirtelen mozdulattal rántotta le rólam a rövidnadrágom és a bugyim. Végignézett rajtam, arcán egy huncut mosoly jelent meg, majd lehajolt hozzám és szenvedélyesen megcsókolt. Nem is tudom, hogy mi történt velem, de teljesen elveszítettem a fejem.
Fordítottam a helyzetünkön, s miközben csókoltam, kikapcsoltam az övét és letoltam a nadrágját. Lejjebb másztam, feszes alsónadrágját látva az alsó ajkamba haraptam. Fogaim közé véve az anyagot, lehúztam róla, és lüktető férfiasságára tettem a kezemet.
- Ah... - szaladt ki egy nyögés a száján. Elmosolyodtam, s mielőtt bármit tehettem volna, a csuklómat megfogva maga alá rántott. - Nem szórakozunk - zihálta, miközben felhúzta és a dereka köré tette a lábaimat, majd egy hirtelen mozdulattal előre tolta csípőjét, így magamban érezhettem hatalmasságát. Egy kisebb sikoly csúszott ki a számon, mikor gyors tempóban lökni kezdett. Niall hátát karmolásztam, s észrevettem, hogy Harry meztelenre vetkőzik. Szemem megakadt hatalmasságán. Úgy tűnik, ez náluk valami családi hagyomány, hogy mindketten ekkora mérettel rendelkeznek.
Éreztem, hogy Niall egy mélyebb lökésnél megérinti a g pontomat, amibe beleremegtem. A nyakamhoz hajolva csókolta és szívta a bőrömet, s egy nagy lökés után belém élvezett. Tudtam, hogy már nekem se kell sok, de mielőtt elmehettem volna, kihúzta magát belőlem.
Másodpercek múlva Harry mellém feküdt, s magára rántott. Rögtön őrült tempóban mozgattam a csípőmet, miközben lehajoltam hozzá és forrón csókoltam. Kezét a fenekemre vezette, a csípőjét néha megemelte.
- Har..Harry! - nyögtem nevét, mikor a csúcsra értem. Tudtam, hogy ő még nem élvezett el, így nem hagytam abba a mozgást. Lehajoltam a nyakához, és erősen megszívtam.
- Uh... - csapott egyet a fenekemre, amitől kicsit megugrottam. Köröket írtam le a csípőmmel, s egy mély nyögés közepette belém élvezett, amitől ismét bizsergés járta át a testem. Zihálva a mellkasára dőltem, s gyengéden simogatni kezdte a karomat.
- Öcsém, ez valami állat volt - mosolygott Niall, miközben vette fel a ruháit.
- Tényleg az volt - húzta széles mosolyra a száját Harry, az ajkaimra nyomott egy puszit, majd leemelt magáról, s zihálva vettük fel az alsóneműnket. Befeküdtem az ágyba, s betakaróztam.
- Na, jó éjszakát - feküdt volna Niall mellém, de Harry megragadta a karját.
- Te a nappaliban alszol - tolta kifelé a szőkeséget, akit kicsit sajnáltam.
- De ne már! Ott egyedül vagyok!
- Jó éjt, Niall - csukta rá az ajtót, majd mosolyogva befeküdt mellém és magához húzott. - Soha többet nem csinálunk ilyet - puszilta meg a fejemet.
- Mi? - néztem rá értetlenül, de ő csak mosolygott.
- Soha többet nem csináljuk hármasban. Csak kettesben - simította meg az arcomat. Elmosolyodtam és gyengéden megcsókoltam.
- Jó éjt - súgtam.
- Jó éjt - kapcsolta le a villanyt, majd szorosan ölelve egymást elaludtunk.

~E

11 megjegyzés:

  1. Ez állati jó volt. Legyen folytatása :) Légyszííííí :)

    VálaszTörlés
  2. jujj köszönömm nagyon jó lett *-*
    Hope x

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó legyen folytatása léciiii:))))
    Puszii: O.Dóra :D

    VálaszTörlés
  4. Kérhetek egy sztorit? Narryset Superman névre

    VálaszTörlés
  5. Szziaa:)) kerhetek egy sztorit Niallel,Reka nevre?! :* koszonom elore is <3
    pusziii

    VálaszTörlés
  6. Szia én egy Niam sztorit kérhetnék Bogi névre?Köszi előre ♥♥

    VálaszTörlés
  7. Mikorra várható új rész?:)
    Ha lehet még kérni akkor felírnál Kitti névre?:)

    VálaszTörlés
  8. Ne haragudjatok, de kéréseket sajnos most nem tudok fogadni, mert nagyon el vagyok maradva :/ A héten valamikor hozom a következő sztorit! :)

    VálaszTörlés
  9. sziasztok mindenkinek szép napot aki el olvasta ezt a jó blogot
    LAKATOS LAURA BARBARA

    VálaszTörlés