Elmaradt az óra - folytatás (18+)

Mivel elég sokan írtatok, így meghoztam az Elmaradt az óra folytatását. Remélem ez is tetszeni fog! :)


*Viki szemszöge*
Bementünk az igazgatói irodába és felsorakoztunk egymás mellett. Az igazgató leült a székébe, és egy órán keresztül csacsogott arról, hogy mennyire felelőtlen, amit csináltunk, és hogy ezért akár ki is csaphatna.
- A büntetés pedig, hogy itt maradnak és szépen kitakarítják az egész iskolát.
Louis arcán egy kaján vigyor jelent meg.
- Miénk az egész iskola? - kérdezte.
- Arra, hogy kitakarítsák. Este 8-ig végezzenek! Keressék meg a takarítónőt, ő majd megmutatja, mi hol van. És most elmehetnek.
Ahogy kiléptünk, Louis és Harry egymásra néztek mosolyogva, majd ránk.
- Most minek örültök? - tette fel a kérdést Liza.
- Mindegy. Keressük meg a takarítónőt - mosolygott még mindig Harry, majd Louis-val elmentek.
Mi addig letöröltük a táblát és feltettük a székeket az asztalra. Minél előbb végezni akartunk, így olyan gyorsan csináltuk, ahogy csak tudtuk.
- Itt is vagyunk - léptek be, kezükben egy csomó vegyszer, seprű, rongyok és felmosó.
- Na jó, én az emeletre megyek - indultam föl.
- Én is! - jött utánam Louis. Felmentünk a lépcsőn, ott rögtön be az első terembe.
- Pakold fel a székeket, én felsöprök - utasítottam. Bólintott, majd sorban elkezdte felpakolni, de közben végig rám nézett és mosolygott. Igazából egy kicsit élveztem is a helyzetet, hogy Louis-val ketten lehetek egy teremben.
- Tarthatnánk szünetet - ült fel az egyik padra.
- Nem lehet, akkor sose végzünk.
- Életem végéig itt maradok veled egy teremben? Nem hangzik rosszul - mosolyodott el. Megforgattam a szemem és kicsit felnevettem, majd kikapta a kezemből a seprűt és magához húzott. Hosszú ideig egymás szemébe néztünk, a lábai között álltam, s egyre közelebb húzott magához, végül szenvedélyesen megcsókolt. Keze azonnal a fenekemre csúszott a derekamról, kicsit megemelt, közben ajkaink egy pillanatra se váltak el. Leugrott a padról és a falhoz tolt. Zihálva kezdte el csókolgatni a nyakamat, ami engem ismét beindított. Tudtam, hogy helytelen, amit teszünk, de nem érdekelt.
Sietősen kikapcsoltam az övét, ezzel egy időben letolta a rövidnadrágomat. Lekapta magáról is a nadrágot, leült a földre és az ölébe rántott. Miközben vadul téptem ajkait, néha a férfiasságához nyomtam magam. Éreztem magam alatt, hogy keményedik, ami egy huncut mosolyt csalt az arcomra.
Félrehúzta a bugyimat, letolta a boxerét, én pedig lassan ráereszkedtem. Szaggatottan kifújtuk a levegőt, zihálva a szemébe néztem és elmosolyodtam. Csípőmet elkezdtem mozgatni előre-hátra. Louis hátrahajtotta a fejét, így könnyen a nyakához fértem, amit lágy csókokkal leptem el. A tempón fokozatosan gyorsítottam, Louis már elfehéredett ujjakkal fogta a csípőmet.
- Ah, Istenem! - nyögött föl, mikor köröztem a csípőmmel. Éreztem, hogy rángatózni kezd bennem. A fejemet a vállára hajtottam, s egyszerre értünk a csúcsra. Még pár lassú kört leírtam a csípőmmel, Louis lassan kinyitotta a szemét és rám mosolygott. A terembe csak a zihálásunk hallatszott.
Lemásztam róla, felöltöztünk, majd egy gyengéd csókot adott, és folytattuk a takarítást, amit eléggé elhülyéskedtünk.

*Liza szemszöge*
Idegesítő csend volt, miközben Harry-vel takarítottuk a termeket, így elővettem a telefonomat és kapcsoltam be zenét.
- Így sokkal jobb - mosolygott Harry. Söprés közben a zene ütemére mozgatni kezdtem a csípőmet, nem érdekelt, hogy Harry is ott van. Sőt, kifejezetten élveztem, hogy stíröl. - Ha így folytatod, újabb büntetést fogunk kapni - jött mögém és átfogta a derekamat.
- Na és? Van valami jobb dolgod? - mosolyogtam kacéran.
- Minthogy veled takarítsak? Nem, nincs - fordított maga felé, az állam alá nyúlt és az ajkaim felé közelített. Becsuktam a szemem, majd hirtelen vadul megcsókolt, s a tanár asztalhoz tolt. A fenekemnél fogva megemelt, ráfektetett és fölém mászott, és mindezt úgy, hogy csókunk egy percre sem szakadt meg.
Keze bejárta a testem minden részét, miközben faltuk egymás ajkait. Sietősen gombolta ki a nadrágomat, megemeltem a csípőmet és a bugyimmal együtt lehúzta, majd eldobta. Újabb csókért hajolt hozzám, eközben letoltam a nadrágját ügyelve arra, hogy érintsem férfiasságát.
Lerugdosta magáról, majd a boxert is, s szó nélkül hatolt belém. Felnyögtem, a lábaimat a magasba emeltem, majd dereka köré fontam. Minden lökése mélyre hatolt, érintette a g pontomat, ami belőlem kéjes nyögéseket váltott ki. Erősen döngetett, az asztal mozogni és nyikorogni kezdett, de nem törődtünk vele.
Arcát a nyakam hajlatába temette és néha megszívta a bőrömet.
- Harry... mindjárt... - ziháltam. A fejem mellett támaszkodott, lökésein gyorsított, s hamar egyszerre élveztünk el.
- Ah, te jó ég - mozgott még kicsit, majd zihálva adott egy csókot ajkaimra. Lemászott az asztalról, engem is lesegített és felöltöztünk.
- Még egy óránk van, hogy befejezzük - néztem az órára.
- Ha ma nem vagyunk kész, bejövünk holnap is - kacsintott, mire elnevettem magam.
8-kor az igazgató bejött, hogy leellenőrizze a munkánkat. Nem volt vele elégedett, de nem érdekelt, mert élveztük egymás társaságát.

~E

9 megjegyzés:

  1. következőőőőő !!! :)) ez nagyon nagyon jó!!! *.*

    VálaszTörlés
  2. Juuuj, tovább! ez szupi!

    VálaszTörlés
  3. Aztaaa o.O következőről lehet szó?(:

    VálaszTörlés
  4. omg kapunk méég? ez nagyon király.

    VálaszTörlés
  5. folytatás???? (:

    VálaszTörlés
  6. jupíííííí ennek nem lesz folytatása? o.O

    VálaszTörlés
  7. lehet esetleg folytatás?? :3333333 <3
    Lizzie

    VálaszTörlés
  8. Szerinten is lehetne egy 3. felvonás...

    VálaszTörlés