Dance (18+)

Rékának és Lilunak

*Réka szemszöge
A barátnőmmel, Liluval két éve táncolunk Hip Hop-ot. Gyakran lépünk fel a tánccsoporttal, ahogy ma este is, így a szobámban szépítgettük egymást.
- Fellépés után elmehetnénk bulizni - vetettem fel az ötletemet, miközben vasaltam a haját.
- Ja, az jó lenne - mosolygott. - És hova?
- Majd meglátjuk. Most összpontosítsunk a táncra, mert ezek a lépések elég nehezek.
- Nehezek, de megbirkózunk velük. Nem éghetünk le, az gáz lenne.
- Mindent tudunk, csak oda kell figyelni - húztam ki a hajvasalót. - Na, mehetünk?
- Mehetünk - sóhajtott, majd elmentünk a művelődési házba. Hátramentünk az öltözőbe, ahol a lányok még próbáltak, s mi is csatlakoztunk.
- 10 perc és ti jöttök! - szólt be a tánctanár. Még egyszer elpróbáltuk a legnehezebb lépéseket, majd egy csoportos ölelés után színpadra álltunk. Elég sokan voltak, izgulni kezdtem, de mikor megszólalt a zene, felszabadultan mozogtam. A mozdulatok jöttek egymás után szépen sorba, ezernyi szempár szegeződött ránk és a reflektorfény világított.
Öt perc táncolás után közeledett a szám vége, így beálltam középre, s lenyomtam egy spárgát. A zene leállt, a közönség fütyült és tapsolt. Meghajoltunk, majd mosolyogva mentünk le a színpadról, ahol Lilut és engem megállított két srác.
- Sziasztok - mosolygott az eszméletlen helyes göndör.
- Klasszak voltatok - kacsintott a cuki szőkeség. - Niall vagyok, ő Harry.
- Én Réka, ő Lilu - mosolyogtam.
- Lenne kedvetek bulizni egy kicsit? Nálam - húzta széles mosolyra a száját Harry. Volt benne valami huncutság, ami kifejezetten tetszett.
- Igen - egyeztünk bele rögtön.
- Király - nézett végig Niall Lilun, majd elmentünk Harry lakásába. Az előszobába levettük a cipőnket, s Harry beinvitált minket a nappaliba, ahol leültünk és rögtön hozott "pár" üveg piát.
- Na és mióta táncoltok? - kortyolt az üvegbe Niall. - Gondolom elég régóta, mert baromi jók vagytok.
- Két éve - mosolygott Lilu.
- Meg is látszik ezen a csípőmozgáson - kacsintott Harry, s végignézett rajtam, majd megnyalta alsó ajkát. Körbeadtuk a piát, és lassan el fogyott egy üveg, majd kettő, három...
- Nem akartok nekünk táncolni? - dőlt hátra a kanapén Niall és vigyorogva nézett ránk.
- Mit gondolsz, adjunk nekik külön műsort? - mosolyogtam Lilura.
- Szerintem semmi akadálya - állt fel, majd eltoltuk a kávézóasztalt és eléjük álltunk. Láthatólag már alig várták, hogy elkezdjük, és ez tetszett. Harry kapcsolt be zenét, s az ütemre mozgatni kezdtük a csípőnket. Kaján vigyor ült mindkettőjük arcán, ami minket csak bátorított. Belekortyoltam a whiskybe, a hajamba túrtam, s körözve a csípőmmel álltam nekik háttal.
- Táncoljatok együtt - mondta szinte parancsoló hangnemen Niall. Lilura mosolyogtam, háttal állt nekem és egymáshoz simultunk.
- Ez az - mosolygott elismerően a szőkeség. Erotikusan táncoltunk, s láttam a srácokon, hogy eléggé beindult a fantáziájuk, amit őszintén szólva nem bántam. Sőt, kifejezetten örültem neki.
Elmosolyodtam, s lassan közeledtem Harry felé, akinek a mosolya egyre szélesebb lett. A pólójánál fogva felrántottam és közel húztam magamhoz, a testünk minden része összeért. A homlokát az enyémnek döntve nézett dekoltázsomra és megnyalta alsó ajkát, ami irtó szexi látványt nyújtott. Vágyakozóan csókoltam meg, kezét a derekamra helyezte, de rögtön lejjebb csúszott a fenekemre. Kezem a tarkóján volt. Vadul faltuk egymást ajkait, miközben a falnak nyomott, s egy pillanat alatt levette a pólómat. Nem érdekelt, hogy a szobában rajtunk kívül mások is vannak, akartam Harry-t akkor és ott.
Lekaptam róla a pólóját, kidolgozott, tetovált felsőtestén végignézve alsó ajkamba haraptam.
- Na jó, gyere - hallottam Niall hangját, s a barátnőmet húzta ki a szobából. Harry kajánul rám mosolygott, újra megcsókolt, közben felemelt és áttett a kanapéra. Gyorsan szedte le rólam és dobálta el a ruhákat, s én is levetkőztettem.
- Annyira kívánlak - zihálta a fülembe, s a nyakamat lepte el kis, nedves puszikkal. Beletúrtam hajába, tincseit ujjaim közé vettem és kicsit meghúztam, mire felmordult. Ajkait végighúzta az állkapcsomon, megállt az ajkaimnál és egy kis csókot lehelt rá.
Lábaimat felhúzta, végigsimította a combomat és kezét a sípcsontomra helyezte, közben szenvedélyesen csókolt. Körözni kezdett a bejáratom előtt, s én egyre jobban kívántam őt. Úgy, mint még soha senkit. Teljesen elvette az eszemet.
Hirtelen belém hatolt, s egy kis sikoly hagyta el a számat. Erőteljesen kezdett el lökni, csípője gyorsan mozgott. Csókokat loptunk egymástól, s a szemkontaktust végig tartottuk. Lábaimat a csípője köré fontam, nyögéseink hangosabbak lettek, ahogy lökései mélyebbek. Izzadt testünk összetapadt.
Egy idő után felült, az ölébe húzott, ezalatt egy pillanatra sem csúszott ki belőlem.
- Gyerünk, baby, adj bele mindent - zihálta. Ugrálni kezdtem rajta, arcomat a nyakába fúrtam és szívtam a bőrét. Néha alulról is döfködött, s rácsapott egyet a fenekemre.
Éreztem, hogy már közel vagyok, és a hangokból ítélve tudtam, hogy Harry-nek se kell sok. Körözni kezdtem a csípőmmel. Harry hátrahajtotta a fejét, így könnyedén csókoltam végig a nyakát.
- Ah, mindjárt... - emelte meg a csípőjét, mire hangosan nyögve elmentem, s rögtön utánam ő is. Zihálva néztem a szemébe, adtam neki egy csókot és lemásztam róla.

*Lilu szemszöge
Ahogy Niall behúzott a szobájába, rögtön ajkaimnak esett és vadul tépte.
- Kibaszottul akarlak - zihálta az ajkaimra, majd újra csókba forrtunk. Az ágyhoz tolt, ledöntött és fölém terpeszkedett. Sietősen szabadított meg a pólómtól és a nadrágomtól. Teljesen beindított, akaratosan fordítottam a hátára és csókoltam meg. Kikapcsolta a melltartómat, majd a kezét végighúzta a hátamon és megszabadított a bugyimtól is.
- Rajtad még mindig túl sok a ruha - vettem le a felsőjét, majd végigsimítottam izmos felsőtestén, kockás hasán. Kikapcsoltam az övét, megemelte a csípőjét és a nadrágját egyszerre húztam le a boxerével. Méretét látva nyeltem egy nagyot.
- Na mi az, megijedtél? - könyökölt föl mosolyogva.
- Soha - csókoltam meg hirtelen. Visszacsókolt és belemosolygott, majd fordított a helyzetünkön és lefogta a kezeimet a fejem mellett. Érzékien húzta végig a nyakamon forró nyelvét. Szemeim lecsukódtak, ajkaim szétnyíltak és egy nagy sóhajt hallattam.
- Ez az, élvezd - súgta a fülembe, miközben lábaim közé pozicionálta magát. Megmarkolta a melleimet, ezzel egy időben belém tolta magát. Felnyögtem méretétől, s mikor eszeveszett tempóban kezdett lökni, körmeimet a hátába véstem és végighúztam rajta. Lábaimat az élvezettől a levegőbe emeltem. Lefogta a csípőmet és erősen lökött, miközben én a nevét nyögdécseltem. Izgató szavakat suttogott a fülembe, amitől csak élvezetesebbé vált az egész. Egy hatalmas nyögés csúszott ki a számon, mikor éreztem, hogy megérinti a g pontomat.
- Niall... - ziháltam. Szenvedélyesen megcsókolt, erőteljesebben, mélyebben és lassabban lökött tovább. Körözni kezdett a csípőjével, s tudtam, hogy hamarosan a csúcsra érek.
A hátam ívbe feszült, a fejemet hátrahajtottam, s Niall erősen megszívta a nyakamat. Két mély tolás után szinte sikítva értem a csúcsra. Erőt véve magamon a hátára fordítottam és gyorsan ugráltam rajta, amíg egy férfias nyögés kíséretében elélvezett. Még egy kicsit mozogtam rajta és gyengéden megcsókoltam.
Zihálva szedtük össze a ruháinkat, felöltöztünk és visszamentünk a nappaliba, ahol Harry-ék is öltöztek.
- Látom, ti is elfoglaltátok magatokat - mosolygott kajánul Niall.
- Azért ti se panaszkodhattok - nevetett halkan Harry, miközben felvette a pólóját.
- Szerintem mi most már megyünk - néztem az órára, majd Rékára.
- Miért? Ne menjetek még - kért Niall.
- Már késő van.
- De akkor ígérjétek meg, hogy nem ez volt az utolsó - mosolygott kajánul Harry, majd magához húzta Rékát és megcsókolta.
- Megígérem - mosolygott rá a barátnőm, majd kikísértek minket.
- Akkor majd még találkozunk - csókolt meg Niall. - Sziasztok!
- Sziasztok!
Elindultunk haza.
- Hát, bulizni akartunk - mosolyogtam.
- Buliztunk is, nem is kicsit - nevetett.
Otthon bedőltem az ágyba és végiggondoltam az egész estét, majd mosollyal az arcomon aludtam el.

~E

10 megjegyzés:

  1. Köszi szépen naon jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia(sztok)!
    Nem akarok senkit sem siettetni, csak érdekelne, hogy mikor kapom meg a február környékén P. Anna névre kért első alkalmas Zayn-es sztorit?
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az 'Akik sztorira várnak' oldalon láthatod, hogy még elég sokan vannak előtted. Sajnálom, hogy ritkán jönnek a sztorik, és sokat kell rá várnotok, de igyekszem az írással!

      Törlés
    2. Rendben, köszi.
      P. Anna

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Egy Harrys sztorit szeretnék kérni a barátnőmnek, T. Bella névre, akinek júni. 12-én lesz a szülinapja. Mindketten nagyon szeretjük a blogotokat, ez is nagyon jó lett! *-*
    Köszi<3
    xx Bubu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is, köszönöm szépen! :)
      A kérést sajnos most nem tudom fogadni, mert így is el vagyok maradva, ne haragudj! :/

      Törlés
    2. Rendben megértem, azért köszi!:)

      Törlés
  4. Imádom a ezt a blogot! Ikiv

    VálaszTörlés