Bátyó (18+)

Emmának

Nagyon-nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni Emmának ezzel a sztorival, valamint mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket! :)
A szüleink elutaztak a hétvégére, így a mostohabátyámmal, Louis-val maradtam otthon.
- Áthívom Edward-ot - vettem a kezembe a telefont, hogy felhívhassam a barátomat, de Louis kikapta a kezemből.
- Nem, nem hívod át - nézett rám.
- Most miért nem? - tártam szét a karomat, majd a telefonom után nyúltam, de a magasba emelte.
- Mert ritkán vagyunk ketten, használjuk ki - mosolygott.
- Mit akarsz csinálni?
- Oh, mit nem? - nevetett kicsit. - Amúgy nem bírom azt a csávót. A hideg kiráz tőle.
- Edward-tól? - húztam fel a szemöldökömet. - Miért, mi bajod van vele?
- Egyszerűen csak irritál - vonta meg a vállát. - És hallottam róla egy-két dolgot. Tudtad, hogy drogozik?
- Igen. Na és? - néztem rá, bár mindig is zavart Edward-nak ez a szenvedélye. Néha engem is megpróbált rávenni, de szerencsére tudtam nemet mondani.
- Nem hagyom, hogy egy ilyen alakkal legyél együtt.
- Louis, mi van veled? Eddig magasról tettél rá.
- Csak rájöttem, hogy törődöm kell veled - ültetett fel a konyhapultra. A lábaim közé férkőzött, és megfogta a derekamat. - Kitalálunk egy jó kis testvéres programot, jó?
- Uhum - néztem rá unottan. - És mégis mire gondolsz?
- Megnézhetnénk egy filmet - vezette lassan lejjebb a kezét a combomon. - Vagy csinálhatnánk valami kaját - állt meg a térdemnél. - Vagy szórakozhatnánk egy jót - jelent meg egy kaján vigyor az arcán.
- Hogy érted? - vettem le a kezét a térdemről.
- Nem gondolkoztál még azon, hogy milyen lenne közöttünk a... testi kapcsolat? - mosolygott.
- Nem - mondtam, bár őszintén már megfordult a fejemben, főleg mikor kijön a fürdőszobából egy szál boxerben, férfias illata van, és még a haja kicsit nedves. Mindig végignézem a felsőtestét, aztán gyorsan elterelem a gondolataimat.
- Pedig szerintem nagyon jó lenne - tette a kezét ismét a derekamra, és közelebb jött hozzám. A szemembe nézett, s lassan közelített ajkaim felé. Annyira kívántam a csókját, mint még soha senkiét. Mikor ajkaink súrolták egymást, észbe kaptam és elfordítottam a fejemet.
- Louis, nekem van barátom, rémlik? - toltam volna el magamtól, de túl szorosan fogott.
- Igen, aki egy drogos idióta. Nem is szereted - nézett rám. Igaza van, már egy ideje nem olyan köztünk a kapcsolat, mint az elején. Most már szinte csak akkor találkozunk, amikor épp kanos, vagy nincs elég pénze cuccra.
- De szeretem - néztem a földre. Mindketten tudtuk, hogy hazudok.
Az állam alá nyúlt, s maga felé fordította a fejemet.
- Akkor sem lehetsz vele - nézett a szemembe. Sóhajtottam egy nagyot, s le akartam mászni a pultról, de még mindig a lábaim között állt, így nem tudtam.
- Engedj el, légyszi.
- És ha nem? - mosolyodott el és gyengéden megsimította az arcomat.
- A szobámba szeretnék menni.
- Oké, ahogy akarod - emelt fel, majd a lépcső felé vitt.
- Louis! Tegyél le, hallod?!
Nevetve vitt fel a szobámba, lefektetett az ágyra, és fölém mászott.
- Letettelek - mosolygott, s egy gyors puszit nyomott az ajkaimra.
- Ezt többet ne csináld - néztem rá komolyan.
- Mit ezt? - adott még egyet. - Miért? - puszilt meg újra, majd rám mosolygott.
- Ne puszilgass, főleg ne így! - fordítottam el a fejem.
- Na, ne csináld már - mosolygott, s finoman csókolgatni kezdte a nyakamat. Ajkaim szétnyíltak, és a szemem automatikusan lecsukódott, ahogy puha ajkai csikizték a bőrömet. Lassan a hajába túrtam, a testem fölött teljesen elveszítettem az irányítást. Még soha senki nem váltotta ki ezt belőlem.
- Mit csinálsz? - kérdeztem halkan, mikor a pólómat felfelé kezdte gyűrni.
- Megmutatom neked, milyen egy pasi, akit megérdemelsz - döntötte a homlokát az enyémnek. Nyeltem egy nagyot, s óvatosan cirógatni kezdte a hasamat. Ajkai lassan közeledtek az enyémekhez, majd finoman megcsókolt. Képtelen voltam ellenkezni, annyira jó volt és annyira jól csókolt. Visszacsókoltam, és beletúrtam a hajába. Elmosolyodott, majd felhúzta a pólómat és kibújtatott belőle, s ajkai újra az enyémekre találtak.
A hátára fektettem, és fölé másztam.
- Annyira helytelen, amit csinálunk - néztem a szemébe.
- Kit érdekel? Most csak te meg én számítunk - csókolt meg. Levettem róla a pólóját, majd a nadrágját is gyorsan kicsatoltam, s levettem róla a boxerével együtt. - Sietsz valahova, édes? - mosolygott és felkönyökölt.
- Csinálhatom lassan is, ha szeretnéd - hajoltam a férfiassága fölé.
- Hú, nehogy lassan csináld!
Rámosolyogtam, majd lassan a számba csúsztattam.
- Ah, Istenem - sóhajtott föl, s végig engem nézett. Lassan mozgatni kezdtem a fejemet fel-le, közben megmarkoltam a golyóit. Hangos sóhajokkal és nyögésekkel jelezte, hogy élvezi, amit csinálok. Fokozatosan gyorsítottam, s kis idő múlva a hajamba túrt. Lejjebb nyomta a fejemet nem törődve azzal, hogy kicsit öklendezek.
Hamar hozzászoktam, és már mély torokkal csináltam.
- Ez az, mindjárt... - döntötte hátra a fejét. Az izmok megfeszültek a hasában, ami öröm volt nézni, s a fogait összeszorította. Egy hangos, férfias nyögés után a számba élvezett, amit gondolkodás nélkül lenyeltem.
Zihálva nézett rám, és kaján vigyorra húzta a száját. A mellkasára húzott, majd maga alá fordított.
- Rohadt jó vagy, cseszd meg - csókolt meg. Belemosolyogtam, s kicsit megharaptam az alsó ajkát. - De rajtad még mindig sok a ruha, és ez kibaszottul nem tetszik - morogta, majd felült és az ölébe húzott. Szenvedélyesen megcsókoltam, miközben egy egyszerű mozdulattal kicsatolta a melltartómat, majd levette és eldobta. Kezét a derekamra tette, de rögtön lejjebb csúsztatta a fenekemre. Kicsit felemelkedtem, letolta nadrágomat a bugyimmal együtt, majd újra hanyatt fektetett. Végignézett rajtam, megnyalta az ajkait, majd felhúzta a lábaimat. Egy huncut mosolyt villantott felém, majd lehajolt és hirtelen selymes nyelvét éreztem magamban.
- Ah, te jó ég - túrtam a hajába. Nyelve gyorsan járt ki-be, s ujjait a csípőmbe vájta, hogy ne ficánkoljak. Fokozatosan gyorsított, s a végén már alig bírtam. Egy kisebb sikoly kíséretében elélveztem.
Fölém mászott, és mosolyogva és csókot lehelt ajkaimra.
- Édes vagy, mikor elélvezel - nevetett kicsit.
- Te pedig szexi - mosolyogtam rá, majd az alsó ajkamba haraptam. Vadul megcsókolt, szinte tépte az ajkaimat, miközben lábaimat a csípője köré fontam. Egy hirtelen mozdulattal belém hatolt, és egy hatalmasat nyögtünk. Gyors tempóban kezdett lökni, s arcát a nyakamba fúrta. Zihált, és néha megcsókolta a bőrömet, én pedig karmolásztam a hátát.
Lökései egy idő után elmélyültek, s megharapta a nyakamon a bőrt.
- Ah, Louis! Mindjárt - nyögtem. Gyorsítani kezdett, s már minden lökése érintette a g pontomat.
- Hadd halljam, sikítsd a nevem - morogta a fülembe, s ő is nyögni kezdett.
- L...Louis! - kiáltottam, mikor a csúcsra értem, s szinte velem egyszerre ő is.
Kihúzta magát belőlem, majd mellém feküdt és magához ölelt. A telefonom megszólalt az éjjeliszekrényen, ami Louis mellett volt. A kezébe vette, megnézte a kijelzőt, majd egyszerűen kinyomta és visszatette.
- Ki volt az? - néztem rá
- Edward - válaszolt egyszerűen, majd a fejemre adott egy puszit.
- Héj - könyököltem föl és felvont szemöldökkel néztem rá. - Edward a pasim.
- Az ex-pasid, édes - simította meg az arcomat. - Mert most felhívod és szakítasz vele.
- Már miért tenném?
- Mert most csaltad meg, és velem sokkal jobban élvezted. Ráadásul nem járhatsz mindkettőnkkel - mosolygott.
- Mi? - néztem rá értetlenül.
- Figyelj, nekem a szex nem játék - nézett a szemembe és kisöpört egy hajtincset az arcomból. - Veled akarok lenni. És tudom, hogy te is ezt szeretnéd.
Igaza volt, tényleg ezt akartam. Mert Louis nagyon helyes, vicces és jókat hülyülünk együtt. És tény, hogy még csókolózni is jobb volt vele, mint eddig bárkivel.
- Akkor? - mosolygott rám. Bólintottam, és én is elmosolyodtam, majd megcsókoltam.
- Mi leszünk a legjobb páros, majd meglátod - ölelt magához és simogatta a hátamat.
- Az tuti - csuktam be a szemem, és mosolyogva aludtam el.

~E

11 megjegyzés:

  1. Legyen folytatasa! :3 *-* nagyon tetszik :3 *-*

    VálaszTörlés
  2. Folytasd!! :) Kíváncsi lennék a szülők reakciójára is ;) If you know what i mean :DD:P

    VálaszTörlés
  3. igen legyen folytatás!!!:)nagyooooon jóóóóó!!!!!;)

    VálaszTörlés
  4. Folytasd!! *-* Nagyon érdekel Edward reakciója na meg persze a szülőké! :)) Pls! *-*

    VálaszTörlés
  5. Koszi szepen, nagyon jo, szerintem is legyen folytatasa
    Emma

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett !! Legyen folytatás !!!!

    VálaszTörlés
  7. Én kérnék egy sztorit Panni névre <3
    Nagyon jók ezek a történetek *3*
    [ha lehet akkor a szoriban is Panni legyen a főszereplő neve :)) köszi ]

    VálaszTörlés