The best night ever (18+)

Földesi Erzsébetnek


Ezzel a sztorival utólag is szeretnék nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánni Erzsébetnek! :) bocsi, hogy csak ma hozom, remélem azért nem haragszol!
A haverokkal szombat estére megbeszéltük, hogy elmegyünk a Funky Buddha-ba. Ez a legmenőbb szórakozóhely a környéken, és szinte minden 10 méteren belül egy hírességgel találkozol. Ezért is imádom annyira.
Beültünk a megszokott helyünkre, s iszogatni kezdtünk. A társaságban én vagyok az egyedüli, akinek nincs komoly kapcsolata, így általában úgy kezdődik az egész, hogy keresnek nekem valakit az éjszakára. Ez most se volt másképp.
- Ahhoz mit szólsz? - mutatott a legjobb barátnőm egy pasira.
- Nem, nem az én esetem - néztem rajta végig. - De majd én keresek magamnak.
- Hajrá, csajszi - mosolygott rám Don, majd odajött a pultos egy üveg pezsgővel.
- Ezt az a srác küldi neked - mutatott a háta mögé. Odanéztem, és az állam kis híján leesett.
- Na ne, Zayn Malik?!
- Asszem jó estéd lesz - mosolygott rám Jessica. Zayn rám kacsintott, majd szexin megnyalta az ajkait, mire elmosolyodtam. Megitta, ami a poharában volt, majd odajött hozzám.
- Szia, van kedved táncolni? - mosolygott.
Ránéztem a barátnőmre, aki hevesen bólogatott, majd Zayn-re mosolyogtam.
- Persze - álltam föl, majd elmentünk a táncparkettre.
Nagyon sok számot végigtáncoltunk, hihetetlenül jó volt. Talán egy kicsit túlságosan is, mert egy idő után kezdtünk bevadulni. Zayn felemelte az egyik kezemet, megfordított, így háttal álltam neki, s hátulról hozzám simult. A hajamat félresöpörte, s ajkai a nyakamtól 2 centire voltak. Kirázott a hideg meleg leheletétől, majd mikor lassan megcsókolta a bőrömet, beleborzongtam. Kezét a combomra tette, s lassan végighúzta az egész testemen. Fejemet hátrahajtottam a vállára, majd egy kicsit megszívta a nyakamat, aminek hatására egy halk nyögés szaladt ki a számon. Hirtelen maga felé fordított, s a szemembe nézett, miközben ajkába harapott. Keze a derekamon volt, majd kicsit lejjebb csúsztatta, s a fenekemnél fogva közelebb húzott magához. Lenézett az ajkaimra, elmosolyodott, majd lassan megcsókolt, amiből hamar vad csókcsata lett. Szinte téptük egymás ajkait, s egyre jobban ziháltunk.
Zayn keze becsúszott a ruhám alá, s erősen megmarkolta a fenekemet, mire belenyögtem a csókunkba.
- Akarlak, most! - kezdte el csókolgatni a nyakamat. Legszívesebben rávágtam volna, hogy én is, de úgy döntöttem, nem adom magam könnyen.
- Azért még tenned kell - mosolyogtam.
- Hm, szóval nem adod magad könnyen - morogta a nyakamba, majd megharapta. Erre a tettére automatikusan lecsukódtak a szemeim, s szétnyíltak az ajkaim. Egy halk sóhajt szaladt ki a számon, majd egy kis csókot adott a nyakamra. Megfogta a karomat, s behúzott a mosdóba. A lábával becsapta az ajtót, és a falhoz nyomott. - Nem szeretem húzni az időt - nézett komolyan a szemembe, majd vadul megcsókolt. Már ettől teljesen beindultam,
Egy pillanatra elváltak ajkaink, majd lekapta magáról a fehér pólóját. Végignéztem felsőtestén, s ajkamba haraptam, mire kajánul elmosolyodott.
- Tetszik, baby? - simult hozzám, majd megcsókolta a nyakamat. Végigsimítottam a mellkasán, mire felemelt, s felültetett a csapra. Lábaim közé állt, s elkezdte felfelé húzni a kis ruhámat. Hamar levette rólam, majd szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. E percek elteltével Zayn keze bejárta a testem össze részét, míg én hajába túrtam. Kezemet levezettem nadrágja övéhez, majd kikapcsoltam. Kicsit hátrébb állt, én a földre ugrottam, majd letoltam róla a nadrágját. Enyhén szólva elakadt a lélegzetem, hogy mérete nem hétköznapi, az gyenge kifejezés. Még boxeren keresztül is látszott, hogy hatalmas. - Na mi az, beijedtél?
- Soha - mosolyogtam fel rá, majd fogam közé véve boxerét, lehúztam róla. Lerugdosta magáról, majd felhúzott, s megcsókolt. Közben megfogtam büszkeségét, s lassan verni kezdtem neki. Vad csókunk közepette nyögni kezdett, s csókolgatni kezdte a nyakamat. Kezét végighúzta az oldalamon, majd a hátamra vezette, s kikapcsolta a melltartómat. A pántot lehúzta a vállamon, majd az anyagot ledobta a földre, s melleimet nézve megnyalta az ajkait. Abbahagytam a kényeztetését, mikor megmarkolta a melleimet. Felnyögtem, majd arra eszméltem fel, hogy hirtelen lerántja rólam a bugyit. Benyálazta két ujját, majd hirtelen felnyomta, s gyorsan kezdte mozgatni ki-be.
- Ah, Zayn... - ziháltam, s a fejemet hátrahajtottam, a szememet becsuktam. Ajkai a nyakamra tapadtak, s erősen szívták a bőrt. Egyre közelebb voltam a gyönyörhöz, és ezt Zayn is pontosan tudta. Egy kicsit lassított, majd abbahagyta tettét, ujjait lenyalta, s kajánul rám mosolygott. Közel jött hozzám, megcsókolt, s a falhoz nyomott. Percekig vadul faltuk egymás ajkait, majd hirtelen leült a földre a fal mellé, és az ölébe húzott. Ráereszkedtem, s rögtön gyors tempóban mozogni kezdtem. Szaggatottan kifújva a levegőt borultam a mellkasára, ő pedig a csípőmet fogva diktálta a tempót. Néha alulról döfködött, ami egyre közelebb juttatott minket a csúcshoz.
- Uh, ez az baby - nyögött föl, mikor megszívtam a nyakát. Köröztem egyet a csípőmmel, majd Zayn ujjait a csípőmbe nyomta, s mivel kezdett fogyni az energiám, ő mozgatott.
- Mindjárt... - ziháltam, s vállára hajtottam a fejemet.
- Add ki magadból - súgta a fülembe zihálva. Hangosan nyögni kezdtem, s éreztem, hogy már nem kell sok. Lassítani kezdtem a tempón, s mindketten hangosan nyögtünk. Éreztem, ahogy a hátam ívbe feszül, s az alhasamban is előjött az érzés. Egy hangos nyögés mellett a csúcsra jutottam, majd rögtön utánam Zayn is hangosan elment. Pihegve lemásztam róla, s fáradtan mellé ültem.
Pár percig ültünk, és próbáltunk egyenletesen lélegezni.
- Jó voltál, cica - állt fel, s elkezdett öltözni. Én is felvettem a ruháimat, majd megigazítottam magamon. - Remélem máskor is találkozunk - kacsintott, majd egy puszit nyomott az ajkaimra és kiment. Az biztos, hogy ez volt a legeslegjobb éjszakám egész életemben.

~E

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi szépen! Imádom mint mindig!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szívesen, és örülök hogy tetszett! :) <3

      Törlés
  2. Szia nagyon jó! Kérhetnék egy durva +18-as sztorit Louval Fanni névre?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jo lett*----*. kerhetek egy 18+os sztorit Liammel Gabi nevre?

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa! Nagyon jól írsz!!! Imádoooom!!! *-* én kérhetnék egy Harryset F. Eszter névre? ^-^
    Xoxo: esty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen :)
      rendben, máris felírlak! :)

      Törlés