E-mailben érkezett, Sajnálom (18+)

írta: Boo.



Már régóta szoros barátságban állok a One Direction-nel. Főleg Liammel, mivel már kis korunk óta barátok vagyunk, a szomszédjukban lakok Wolverhamptonban egyedül. Mindig ha szomorú ő mint jó "apuka" jön és megvigasztal.
De ma menniük kell az első turné állomásukra.
Épp a repülő téren vagyunk és búcsúzkodunk. Liam jön oda hozzám és ölel meg engem.
-Kifog engem megvédeni a kanalaktól?-Kérdezi szinte könnyes szemekkel.
-És engem kifog megvigasztalni?-Kérdezem már sírva.
-Tudod hogy bármikor hívhatsz.-Mondja és megölel. Nem enged el hanem megcsókol. Csókol hosszú percekig majd elenged és felszáll a gépre.

                        ~10 hónap múlva~

Épp az ablakom mellett ülök és a neten böngészek amikor kinézek az ablakon és tisztán át látok Liamékhez. Épp egy lánnyal ül a kanapén és csókolózik. Miután elválnak Liam szeme megakad rajtam és szomorúan néz rám. Én csak elsírom magam és felrohanok az emeletre. Milyen ironikus, nem? Pont amiatt sírok aki vigasztalni szokott engem. 
Nem sokkal később csöngetnek és Liam áll az ajtóban. Megtörlöm a szemem és kinyitom neki az ajtót. Amikor meglát a zsebéből elő vesz egy KANALAT -mikor köz tudott, hogy kanál fóbiája van- és elkezdi enni azt a pudingot amit már a kezében szorongatott.
-Sajnálom...Sajnálom, hogy játszottam veled. Sajnálom, hogy ide hoztam Sophit mikor tudtam, hogy itt vagy nekem. (T/N) megtudsz bocsátani? 
-Liam, lehet, hogy egy lány pl:én, elolvad egy ilyentől, de mélységesen megbántottál avval, hogy reményt adtál.-Szipogom neki.-Nem érdekel a bocsánat kérésed. Nem érdekel, ahogy téged sem érdekelt, hogy itt vagyok ezért ide hoztál egy lányt. Mondj egy okot amiért megbocsátanék.
-Szakítottam vele...Miattad.-Mondta. 
Mielőtt bármit is válaszolhattam volna közelebb jött és ajkait lágyan az enyémeknek nyomta és megcsókolt. Kicsit hezitáltam de végül vissza csókoltam. Belelökött az ajtón és neki nyomott a falnak. Az ajtót a lábával becsukta, majd a fenekemnél fogva fel emelt és a kanapéra rakott. Levette a felsőm, és a nyakamtól kezdve a melltartóm aljáig végig csókolta a mellkasom. Ajkai égették a bőröm miközben csókolgatott. A hátam alá nyúlt és egy kicsit megemelte a felső testem, hogy letudja venni a melltartómat. Őrjítően lassan húzta le a pántot a karomon. Miután a földön landolt az anyag kezébe vette a melleimet. Elkezdte masszírozni ami belőlem kéjes sóhajokat váltott ki. Amikor abba hagyta felnéztem rá és csak annyit láttam, hogy éppen a szájába veszi az egyik mellbimbómat és erősen megszívta azt. Ez egy kisebb sikolyt váltott ki belőlem. Felhúztam magamhoz egy csókra és a hátára fektettem. Az ajkaira nyomtam gyors csókot majd lejjebb haladva a nyakát leptem el csókokkal. Majd levettem a pólóját és a felső testét leptem el cuppanós puszikkal. Nadrágja tetejéhez érve lehetett látni, hogy férfiassága már készül kitörni a nadrágjából. Gyorsan levettem róla mindkét felesleges anyagot, majd a kezembe vettem férfiasságát és húzogatni kezdtem rajta a kezem. Liam ezt csukott szemmel élvezte amit teszek.
Emlékszem, hogy vele vesztettem el a szüzességem. Akkor nagyon gyengéd volt. Akkor mindig csak az én kérésemre tett szert. Állandóan csókolgatott ha nekem nem tetszett valami. Hozzá teszem akkor se volt kicsi neki de nem volt akkora mint most.
Gondolat menetemből Liam egyik nagyobb nyögése zökkentett ki. Gyorsan a számba vettem szerszámját és szopni kezdtem. Nem kellett sok neki hogy elmenjen. Meleg "öröm nedve" szétáradt a számban, amit később undorodva de lenyeltem. Felült és lassan ledöntött fekvő pozícíóba. Szinte szét tépte a nadrágomat, de nem. Viszont a már átnedvesedett bugyimat egy rántással letépte. A lábaimat szét feszítette és lassan nyalni kezdett. Amikor forró nyelve érintette a csiklómat felsikítottam a mennyei érzéstől. Ujjait bejáratomhoz emelte és hirtelen felnyomta. Gyorsan kezdett pumpálni, majd még egy ujját felnyomta, aztán még egyet, és itt szakadt el a cérna. Egy sikoly kíséretében ujjai köré élveztem, amit le is nyalt. Majd fel emelkedett hozzám, megcsókolt és abban a pillanatban tövig belém hatolt. Belekarmoltam a hátába és felnyögtem. Még egyet lökött rajtam mire újra belekarmoltam a hátába. Amikor ötszörre lökött rajtam így már utána eszeveszett tempóban lökött. A kanapé már nem középen volt a nappaliban hanem a sarokban, olyan gyorsan mozgott.
Nem kellett sok hogy elélvezzek amikor megéreztem hogy Liam meleg ondója szét árad bennem, így ezzel engem is arra késztetett hogy elmenjek. Kihúzódott belőlem és fáradtan omlott rám.
-Sajnálom, hogy ide hoztam Sophit. Szeretlek.-Mondta és megcsókolt.
-Szeretlek.-Mondtam, majd felültünk és felöltöztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése